onsdag den 13. november 2013

Yndlingsmateriale


Anden opgave i blogudfordringen mig og min hobby hedder: yndlingsmateriale.
Dér er jeg nødt til at vælge to ting: Liberty stof og glimmergarn


Libertystoffet er et materiale, jeg bliver ved at tage frem igen og igen-
jeg bruger det bla til kjoler til mine dukker og kan bruge timevis på at kigge på mønstrene
hos den engelske forhandler Shaukat.
Og ydermere så er stof-kvaliteten "Tana Lawn" ualmindelig lækker og blød.


Men under yndlingsmateriale er jeg nødt til at nævne min nye passion: glimmergarn.
Selvfølgelig esker jeg garn, helst bomuld MEN
jeg er faldet pladask for Nora Madeira som er et lækkert garn i viskose og metalliske fibre.
Det fåes i et væld af farver og der arbejdes på en masse prøver bag skærmen
fordi jeg hele tiden kommer i tanke om noget nyt, jeg kan bruge det til 


7 kommentarer:

  1. åååh, glimmergarn! Det er oveni så skønt at kigge på! Jeg har kun noget rødt, sort, sølv og lyseblåt på lager - endnu ;-)

    SvarSlet
  2. Glimmergarn er også en af mine favoritter, selv om jeg ikke bruger det særlig tit. Men det er så flot at se på! Er en glimmerpige.

    SvarSlet
  3. Glimmergarn har jeg også - men synes at det er svært at finde på noget at bruge det til :-)
    Gad da gerne vide, hvad du har brugt det til :-))

    SvarSlet
  4. Skønt er det nu at kigge på, det glimmergarn :) også stofferne er flotte :)

    SvarSlet
  5. glimmer garn jeg elsker glimmer og sikke flotte stoffer du der viser :-)

    SvarSlet
  6. Det er nogle skønne materialer som nok skal ende med fine resultater :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...