lørdag den 2. november 2013

Småtterier og dimsedutter


Butikken er opdateret med en masse dejlige småtterier.
Ting, som jeg selv har ledt efter, inden jeg fik min lille butik og som jeg ikke altid kunne få lige om hjørnet.


Blandt andet ting til at putte i mine hjemmelavede rangler.
På billedet er der:
Plastik boks med lyd som siger pip pip når man ryster den (pink boks) 18 kroner
Plastik boks med gammeldags bjældelyd (hvid lang boks foroven) 15 kroner
Raslebokse, lyder lidt som ris der er indeni (2 runde hvide bokse) lille: 10 kroner, mellem 12 kroner
Raslebold med plastik bjælde så den kan tåle at blive vasket og med huller så lyden stadig kommer ud selom der kommer fyld omkring: 8 kroner
Squeaker, en lille plastik pumpe der giver et pift når man trykker på den: 8 kroner
Jeg har også faet rasepapir, skal bare lige have regnet prisen ud

Bjældeboldene og mellem raslebkokse er desværre udsolgt lige nu,
men her til morgen har jeg aftalt en større leverance hos leverandøren inklusiv et par ting mere til legetøj.
de forventes at have hjemme om et par uger.

Se mere om rangle tilbehøret HER


De nåle, jeg havde fået hjem til butikken, var jeg ikke tilfreds med,
derfor ha jeg fået fat på nogle nye og HELT rigtige.
Prisen er også lidt dyrere, nemlig 10 kroner
Og så viste Rikke mig den smarteste æske til nåle-
nemlig en æske med magnet effekt, så nålene ikke falder ud, og når man skal bruge én af sine nåle,
drejer man på den som en læbestift, så kommer alle nålene op som på billedet.
Nåletwister: 59 kroner

Se mere HER


Clover afdelingen er blevet udvidet med nogle lidt større maskemarkører,
passer stadig til alle mine hæklerier, men de her kan lukkes, så de ikke falder af.
Maskemarkører i pose med 20 stks: 79 kroner
Maskemarkører 4 stk: 20 kroner
Clover laver de smarteste træknåle, som er virkelig smarte til fx at trække elastik gennem en løbegang.
Jeg har altid "frygtet" at skulle trække elastik gennem en løbegang, fordi sikkerhedsnålen
satte sig fast og var svær at få forbi de indvendige sømme.
Men det er slut nu med disse træknåle.
Clover Træknåle: 49 kroner

Se mere HER


Til alle mine hæklede småtterier har jeg tit brug for bitte små knapper,
derfor fandt jeg små træknpper på 9mm i diameter.
Træknapper 10 stk: 10 kroner
Det flotteste 3 mm glimmerbånd som sætter prikken over i ét på dine hjemmelavede ting,
fx julekugler, keramikophæng eller kan bruges som gavebånd til en særlig gave.
Bundtet indeholder 2 mtr som er rigelig til 5 ophæng.
Vælg mellem sølv, guld og årets hit kobber
2 mtr glimmerbånd 12 kroner
Nøglerine til fx mine små hæklede huse: 1 stk 5 kroner

Se mere HER

3 kommentarer:

  1. Du har rigtig været ved at finde de gode sager...

    Så ved jeg også hvor jeg skal finde dem ;0)

    SvarSlet
  2. Sikken nogle fine ting....... Rasepapir og bjælderne har jeg tit kunne bruge... -.Men nu er vores børnebørn jo ikke babyer mere...

    Kh
    Hanne

    SvarSlet
  3. Sikke herligheder, hvor er det bare nogle skønne ting du har fået hjem!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...