onsdag den 27. november 2013

Er du også vild med stempler?


I min søgen efter lækre og kreativ ting til børn,
er jeg faldet over en masse lækre stempler fra Amerikanske Melissa & Doug.
Stemplerne er så lækre, at jeg har købt næsten hele deres sortiment hjem til butikken.
Ja, faktisk har jeg allerede fået stemplerne- de kom nemlig i fredags,
og jeg er virkelig imponeret.
Figurerne er søde, stemplerne er i træ og en rigtig go størrelse til børnehænder,
da de ikke er sådan nogle små nogle.
I mange af æskerne, som er i robust træ, medfølger endda farveblyanter,
så man rigtigt kan komme igang med store billeder som fx billedet ovenover,
eller man kan lave gavemærker og fødselsdagskort,
eller bare hygge med at stemple og farve
Det store sæt med regnskovens figurer koster 199 kroner.
Der er mange flere sæt i butikken; fx alfabet, dinosaurer, prinsesser, køretøjer, heste, hjerter/sommerfugle og babydyr.
Priser fra 79 kroner til 199 kroner
Se hele sortimentet HER


Derudover kunne jeg heller ikke stå for de lækre plastik farvekridt,
som er gode store, med ergonomisk greb og i en smart æske med låg, der kan åbnes og lukkes.
Der er også en prinsesse-variant til pigerne.
Æskerne med farvekridt koster 39 kroner.
Se æskerne HER

5 kommentarer:

  1. Det er godt nok nogle lækre ting! Der er vidst en ting eller to til julegaverne :)

    SvarSlet
  2. Super lækre sager du har i din butik. Herlige stempler:)

    SvarSlet
  3. wauw hvor er de bare søde.. især de to små sæt, sommerfugle og babydyr fra gården, har fanget min interesse.

    SvarSlet
  4. Lækre sager. Har allerede lagt en bestilling ind på fehaven...tror det bliver en success

    SvarSlet
  5. Hold da op jeg er fan! Og så er de da også lige vildt billige :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...