mandag den 11. november 2013

Mig og min hobby







I denne uge vil jeg koncentrere mig om en blogudfordring,
jeg har meldt mig til hos Anja med bloggen Zoomsnoren

Udfordringen vil være at skrive et indlæg om sin hobby hver dag denne uge,
og opgaverne lyder:

Mandag: Den ting, som jeg er mest stolt af at have kreeret
Tirsdag: Mit yndlingsmateriale - fx garn, perler, papir, fondant osv. (fibre, kvalitet m.m.)
Onsdag: Det er jeg i gang med lige nu
Torsdag: Det grimmeste/mest kiksede jeg har lavet
Fredag: Jeg kunne godt tænke mig at lære at...
Lørdag: Mit yndlingsværktøj, når jeg er kreativ, er...
Søndag: Mit næste projekt skal være....

Hvis du vil læse hvem der mere deltager, så klik HER

1 kommentar:

  1. Det bliver rigtigt spændende at se, hvad de andre finder på!

    I øvrigt tak for din "reklame" for udfordringen :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...