tirsdag den 10. april 2012

Give away


Denne her pude har været længe undervejs- jeg ved det.
 Jeg har været nogle forskellige teknikker igennem, for det er ikke alt, man forestiller sig inde i hovedet, der bliver lige så pænt,
når det kommer ud gennem de store strikkepinde.

Inspirationen til puden har jeg fået hos Stine.
Hun havde nogle mega flotte puder i Hendes Verden nr 16, 2012.
Jeg kan godt lide, de ting Stine laver; de er veltænkte og gode farver i tidens trend.
 Men de her puder, ramte simpelthen lige i kornet for mig.
De er i tråd med den hotteste bolig trend i øjeblikket.


Puden er designet med en ny slags sømandsbobler, så den kan vende både opad og nedad.
Hvis den står opad, ligner mønstret tulipaner på lange stilke.
Vender puden nedad, ligner det regndråber, der siler.


Derfor har puden også fået lynlåsen placeret i siden.
Lynlåsen er i olivengrøn, der matcher kontrasterne i det mønstrede stof på bagsiden.

Farverne tager sig ikke så godt ud på billedet- de er meget pænere i virkeligheden


Puden er strikket i råhvid Oporto 100% uld fra Wilferts
Bagsiden er Liberty stof af Tana Lawn fra Malika-Rosa i grålige nuancer
Puden måler 40x40 cm

Reglerne er:
1 lod for at være/blive fast læser + kommentar
2 lod for at være/blive fast læser+ kommentar + link fra egen blog
Husk at skriv hvor mange lodder du deltager med

Vinderen trækkes 16. maj.

Håber du vil være med.

41 kommentarer:

  1. Hvor er den bare flot og veludført. Jeg deltager med 1 lod :) Fortsat god dag

    SvarSlet
  2. Så fin! Jeg deltager gerne med 1 lod

    SvarSlet
  3. Be' om 1 lod. den er bare så fin.

    SvarSlet
  4. Jeg er med, 2 lodder tak :)
    Den er super fin, og ville se skøn ud i min seng/sofa...
    (er det ok jeg låner billedet, til at linke med?)

    SvarSlet
  5. jeg vil gerne be' om 1 lod:)

    SvarSlet
  6. den ville da godt nok hygge hjemme hos mig!
    jeg er med på 2 ;)

    SvarSlet
  7. Hvor er den bare flot :) Den må rigtig gerne stå i vores sofa :)
    Den er jeg med på :)

    Lone Poulsen
    czernek.kim£gmail.com

    SvarSlet
  8. Ih hvor er den fin. Jeg er med på et lod

    SvarSlet
  9. I altså, tak for de super fine ord og link.
    Den pude du har strikket med sømandsbobler, er bare super fed!!!
    Jeg vil er helt klart med, med 3 lodder.

    Kh. Stine:))

    SvarSlet
  10. Sikke en lækker pude. Jeg er med på 2 lodder.

    SvarSlet
  11. Ej hvor er den lækker!!! Åh og vi mangler nogle fede puder så den må MEGET gerne bo hos os, den vil blive nydt og krammet :D

    Og i øvrigt fin blog - hvorfor har jeg ikke fundet dig noget før...hmmm...nå men nu er jeg her :)

    Jeg smider selvfølgelig 2 kæmpe, selvlysende, neon lodder i puljen....krydse krydse krydse...

    Kram

    SvarSlet
  12. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. strik + liberty, jer er på med 2 lodder!
      <3 Ida

      Slet
  13. den fine pude må gerne lande hos mig, 2 lodder:)

    SvarSlet
  14. Fiiiiiin pude, jeg vil gerne deltage med 1 lod :)

    SvarSlet
  15. Jeg vil også gerne deltage med 1 lod :)

    SvarSlet
  16. Hei! Fantastisk fin pute! Heldige meg hvis jeg vinner den:)) Jeg vil gjerne delta med 3 lodd! SUper blogg:) Gleder meg til å følge deg videre:)
    Hilsen fra June:)

    SvarSlet
  17. nej hvor er den pude altså fin! er vild med den :-) deltager med et lod da jeg ikke har en blog :-( men håber da heldet er med mig alligevel ;-)
    - sofiehoelgaard@gmail.com

    SvarSlet
  18. Hvor er den bare fin:) Jeg deltager med 2 lodder:)

    SvarSlet
  19. Yes - den er lækker! Jeg deltager med 1 lod :)

    SvarSlet
  20. Så fin denne puta er! Eg er med på to lodd:)
    Sigrid:)

    SvarSlet
  21. Jeg vil meget gerne være med på 1 lod :)

    SvarSlet
  22. Vil da gerne være med på et lod :)

    kreativitetligemedhygge.blogspot.com

    SvarSlet
  23. Hvor er du bare go'. Det er en super fin pude. Jeg deltager med 1 lod.

    SvarSlet
  24. Skøn skøn pude, lige til at putte med:)
    2 stykker tak <3

    Kh, Inga

    http://tenpastfive.blogspot.com/

    SvarSlet
  25. Den er lækker! Deltager med 2 lodder :)
    Kh,
    Julia

    SvarSlet
  26. Ej hvor er den bare fin- Jeg er med på 1 lod ;)

    SvarSlet
  27. Uha da den ville være perfekt i min sofa - jeg er med på 1 lod :)

    SvarSlet
  28. Hvor er den fin, er netop blevet fast læser så jeg snupper et enkelt lod

    SvarSlet
  29. Den er jo finere end fin, helt vildt flot!!! Den måtte gerne flytte ind i Villa Dallbo og pynte i min stue :o)
    /Kathrine

    SvarSlet
  30. Super fin pude. Jeg deltager med 1 lod.

    SvarSlet
  31. Dejlig pude :-)
    1 lod, tak :-)
    http://likebree.kaashalvorsen.dk/

    SvarSlet
  32. Ja virkelig flot pude med både strik og liberty - jeg vil gerne deltage med 1 lod.
    kh og hav en god dag

    ketty_petersen@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Lækker pude - jeg er med på 2 lodder ;o)

    SvarSlet
  34. Very nice gift, I hope for the best.
    2 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  35. wow!
    ...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  36. Sikke en lækker pude!
    Deltager med 2 lodder :)
    Mvh, Wildflower

    SvarSlet
  37. Snupper lige et hurtigt lod inden du trækker en vinder ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...