torsdag den 26. april 2012

Ahr, men altså


Så kom der er en lille overraskelses pakke til mig igår med dette skønne gavemærke.
(var så begejstret da pakken kom at jeg måtte skynde mig at åbne den, derfor fik jeg ikke taget et billede af hele pakken)
Inde i pakken lå alle disse lækkerier


Pakken er fra Dorthe
Hun syntes jeg skulle have noget til gengæld for de ting, hun havde fået af mig.
Det havde du slet ikke behøvet, Dorthe:-) Men tusind, tusind tak. Hvor er det bare nogle dejlige ting.


Lækre Manilla-mærker- synes de har sådan en fin afslutning med snørehuls ringen om hullet.


Fine, fine fingerbøl i neonfarver fra Rice- så bliver det jo helt trendy at bruge et fingerbøl nu.
Og lille pakke med blandede synåle, også fra Rice- lige hvad jeg kunne bruge


En lille sød doily - fra Dorthes egen hånd går jeg ud fra.
Jeg har jo "truet" hende med, at jeg skal finde noget at bruge disse doilies til, så det var
bare så sjovt, at hun lige havde lavet sådan én til mig

Så mange tak, Dorthe

Hvad med jer- har I også fået en overraskelse på et tidspunkt, som gjorde jer glad?
Knus Heidi



1 kommentar:

  1. Hvor er det skønt med sådan en overraskelse :-)
    man bliver bare så super glad.
    Ja - jeg fik en lille engle som overraskelse fra Prikker.blogspot.com en dag og jeg blev SÅÅÅ glad.
    God dag .-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...