lørdag den 7. april 2012

Fru høne blev på Ærø


Netop vendt hjem fra tre dage i sommerhus på Ærø.
Noget af tiden skulle selvfølgelig bruges på at være kreativ.
Hende fru høne her, valgte at blive hos svigermor i sommerhuset på Ærø.
Hønen er fra Arne og Carlos´s påskebog; og det kan godt være, at der er meget delte meninger
om kuglerne og æggene- men den høne hér kunne jeg bare ikke stå for.


Udover at være kreativ i roen på Ærø, så er der simpelthen så mange muligheder
for at gøre et godt loppefund.
Hele øen er nærmest forvandlet til ét kæmpe loppemarked i påsken, hvor man kan køre fra dør til dør
og handle med dem, der har noget til salg.
Hvis ikke du har været på Ærø, så er det simpelthen et besøg værd engang.
 

4 kommentarer:

  1. Hold nu op hvor erhun søød. Jeg forelskede mig totalt i hende da jeg var til deres "event" i Aarhus. Sådan et eksemplar skal osse bo hos mig.

    SvarSlet
  2. for en supersøt høne! God påske videre!
    sigrid:)

    SvarSlet
  3. Kan godt forstå, duikke kunne stå for Fru Høne, for hun er godt nok sød. :-)

    Har hørt om Ærø som loppemarked-mekka... Eneste minus er færgebilletten, som koster en bondegård... Så man tager ikke bare lige til øen for at loppe-shoppe (og jeg skal jo også først betale Storebæltsbroen!). Det er ØV, for jeg ville mægtig gerne på indkøbstur...!

    God påske, Heidi...

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...