mandag den 9. april 2012

Moderne strømpedyr- vil du have et?



Lige før påske, fandt jeg disse sjove strømpeyr i Hendes Verden nr 35/2011.
Jeg ville mægtig gerne have lagt et link ind, så I selv kunne lave dem,
men artiklen fandtes ikke på deres hjemmeside.
Men så er det bare igang med fantasien.

Det sjove ved de her dyr er, at de bliver meget forskellige alt efter hvordan
strømpen er; er den stribet, har den kontrast farvet hæl mm.
Måske det var et nyt alternativ til dem, der sidder og strikker bamser til velgørende formål
at bruge strømper?


Den stribede kat Karmen sammen med sin bedste ven, musen Mogens.


Lille Karmen har en lang hale og pink bagdel.


Elefanten Frøken Ella er en forfængelig dame, så hun har svunget et tørklade om halsen.


Den lille hvalp Vaks er ikke så god til at stå på benene endnu. Han har en plet om det ene øje, stribet halsbånd med navneskilt og prikket snude og hale.




Og sidst men ikke mindst er der hesten Hanne
Hun elsker at løbe stærkt ude på marken så hendes candyfloss farvede manke rigtig
kan flagre i vinden


Jeg har valgt at bortadoptere disse dyr, så hvis du har siddet og forelsket dig i ét af dem,
så skriv en kommentar om hvad for et dyr, du kunne tænke dig.
Så sender jeg det til dig FOR FREE:-)
(husk at sende din adresse til mig på mail: migogmaya@hotmail.dk)

Knus Heidi



14 kommentarer:

  1. Ej hvor er det bare en god og hyggelig ide! :)

    SvarSlet
  2. Vi vil da gerne adoptere katten Karmen - Hvis ikke der er andre der slår til - Gry har forelsket sig i den:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Katten Karmen og Musen Mogens sender jeg til jer- har jo din adresse:-)

      Slet
    2. Ej så kender jeg en lille pige der bliver SUPER glad:-) Jeg føler snart jeg "skylder" dig noget - Må lige se hvad jeg kan finde på:-)

      Slet
    3. Karma og Mogens er kommet og Karma er allerede blevet klædt fint på til bryllup:-)

      Slet
    4. HI hi- kan lige se det for mig. Jeg er glad for, I kunne lide dem, og er sikker på, de får det godt hjemme hos jer:-)

      Slet
  3. Jeg er helt vild med hesten Hanne og har netop sendt dig en mail :D

    SvarSlet
  4. Min søn vil rigtig gerne have en hund, måske hvalpen Vaks kan hjælpe lidt med det?

    Jeg sender dig min adresse, hvis vi er så heldige...

    SvarSlet
  5. Hvor er de søde - Elefanten Ella må gerne bo hjemme hos mine piger ;-)

    SvarSlet
  6. Charmerende dyr alle sammen, men jeg er fuldstændig forelsket i den stribede kat Karmen, den ville pynte på min kattesamling.

    SvarSlet
  7. De er virkelig søde.

    Jeg har jo en pakke liggende til dig fra den kreative pakkeleg, men mangler din adresse.

    SvarSlet
  8. Har i dag modtaget hvalpen. Har lagt lidt billeder på bloggen:

    http://orlag.blogspot.com/2012/04/vi-har-faet-hund.html

    SvarSlet
  9. I pay a quick visit everyԁay a few wеbsitеs and blogs tο rеad artiсlеs or revіews, but this
    weblog ρresents quality baѕed artіcles.
    Feel free to visit my webpage : applebees recipes for oriental chicken salad

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...