tirsdag den 17. april 2012

Gavetid- Pakkeleg



Sådan en dag, hvor jeg ikke har kunnet lave det helt vilde pga forstuvningen i nakken,
var det en dejlig overraskelse,
at der kom en pakke fra Helle.
Pakken er en del af den pakkeleg, jeg meldte mig til hos Helle.
Og se, det hele er fint farvestemt.
Tusind tak, Helle. Det var rigtig sjovt at gå og vente og se, hvad du fandt på.
Nu skal jeg så sende en pakke retur-
hmm- ved allerede hvad jeg skal finde på:-)

Hvis du kunne tænke dig at prøve denne pakkeleg- og det håber jeg jo,
for jeg kan rigtig godt lide at få gaver,
så skriv det i en kommentar her på bloggen og send mig din adresse på mail:
Du får så en gave fra mig, og du skal sende noget retur til mig.

Pakken skal indeholde noget kreativt og/eller noget selvproduceret. 

2 kommentarer:

  1. Uhhh, må jeg være med??

    Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com
    (sunadottir@hotmail.com)

    SvarSlet
  2. Ja, meget gerne- sender dig lige en mail. Knus Heidi

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...