mandag den 18. november 2013

Yndlings-redskab og næste projekt

Har lige et hængeparti med et par indlæg fra blogudfordringen-
de kommer hér samlet.
Allerførst vil jeg dog lige sige TUSIND TAK til Anja for den sjove blog-leg.
Jeg kan se på mine indlæg, at de ikke handler om én bestemt krea ting;
men sådan er jeg jo- jeg elsker rigtig mange kreating,
og kan godt lide at være alsidig.


Lørdagens udfordring hed: hvad er dit yndlings-redskab.
Og dér kan jeg sige med det samme, at det er de nye Clover Amour Hæklenåle.
Jeg har før brugt de runde hæklenåle og tænkte, om det virkelig var rigtigt,
at Clovers hæklenåle var så meget bedre.
Men JO, det er de. 
Dén måde som hæklenålen er udformet på gør, at den ligger super godt i hånden.
Og så føles det næsten som at føre hæklenålen gennem smør,
når u hækler med den.
Ja, jeg er forelsket  dem.

Sidste udfordring hed: hvad er dit næste projekt
Jeg kan desværre ikke vise nogle billeder af næste projekt,
for de er lidt hemmelige endnu-
meeen mon ikke det bliver noget med nogle nye kits som er på tegnebrættet.

4 kommentarer:

  1. Jeg har ikke prøvet amour-nålene... Jeg tør ikke, for tænkt hvis de er bedre end mine egne clover nåle, så er jeg jo nødt til at skifte dem alle sammen ud ;0)

    SvarSlet
  2. Jeg har aldrig prøvet en clovernål, men de farvede, som du viser, ser virkelig fine ud! Måske jeg ender med at afprøve sådan en :-)

    Jeg er rigtig glad for, at du også havde lyst til at være med i udfordringen - og det var været inspirerende at se alle de mange forskellige bud på overskrifterne. Der har været ting, som jeg ikke anede eksisterede!

    SvarSlet
  3. fine hæklenåle du har og jeg ved du hækler meget :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...