torsdag den 14. november 2013

Det har jeg gang i



Tredje dags udfordring i bloglegen lyder: hvad jeg er igang med lige nu.
Og det er julepynten....
Der skal produceres masser af julepynt, og dette på billedet er kun et lille udsnit af. hvad der kommer.
Min julepynt kommer til at kunne købes på min webshop, til hjerteformet julemarked,
ved ikke om det kommer i Smuksak; der venter jeg stadig svar på, om de skal have lidt i butikken.


Indtil videre har jeg været igang med små hæklede eksemplarer af julefigurer-
det er de samme, som er opskrift på i mit hæklekit,
men hér er muligheden for at købe dem færdige, hvis ikke lige færdighederne er til at hækle.
Pris pr figur: 39;-


Det er også blevet til lidt juletræer fra opskriften fra sidste jul.
Der er hvide varianter med små keramikstjerner på toppen,
og så er der en list større grøn/blå varianter med en lille perle på toppen
Pris for hvide juletræer: 39;- stk
Pris for grønne juletræer: 49;- stk


Hvis det ikke skal være hæklede ting,
er det foreløbig blevet til nogle små træ nøddeknækker-figurer,
tilføjet lidt pastel og med den fineste tynde neonsnor.
Pris 39;- for 2 stk

6 kommentarer:

  1. Åh, sikke nogle søde juleophæng, du har gang i at hækle! Juletræerne er så fine!
    Det ser ud til, at du virkelig har travlt med hæklenålen for tiden.

    SvarSlet
  2. ej hvor er det nogle fine ting, er da helt vild med grisen :)

    SvarSlet
  3. Du laver SÅ fine sager - er vild med dine hæklede ting..
    Det lille juletræ har jeg idag forsøgt mig udi - det blev ok af at være det første.. SÅ tak for at du deler opskriften;0)
    KH Iben

    SvarSlet
  4. Puha - du ligger vist ikke på den lade side :-) Fine hæklede julesager :-)

    SvarSlet
  5. Sikke flittig du er! Det er nogle ret fine sager, du har lave!

    SvarSlet
  6. ej hvor er det fint det du har gang i :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...