tirsdag den 5. november 2013

Årets jule-hæklerier


Min lille kollektion af jule hæklekits består i år af disse søde mus.
Pigemusen har stribede strømpebukser, den fineste julekjole og et florlet sjal til at varme skuldrene med.
Drengen har knickers og T-shirt, et stribet halstørklæde og en lille ostegul taske,
hvori hans lille musebamse sidder.
Musene har samme grå farve-billedet snyder fordi musene ikke er taget i samme lys.
Hver muse-kit koster 129 kroner
Se mere HER
S


Jeg har længe lavet de små kaktusser,
og derfor fik jeg lyst til at lave en rigtig jule-klassiker; nemlig julestjernen.
Julestjernen står i en 5 cm høj rødlerspotte,
og kittet indeholder alt til 2 stks julestjerner, enten i rød eller hvid.
Julestjerne kittet koster 59 kroner
Se mere HER


5 små hyggelige julefigurer, som kan hænge op hver sig eller samlet til en ranke.
I kittet er der alt, hvad du skal bruge til at lave jule-ornamenterne, også glimmerbåndet til ophæng.
Sættet på billedet ovenover er i klassiske julefarver med sølvbånd.
Juleornament sættet koster 89 kroner
Se mere HER

Jeg har også lavet et sæt juleornamenter i pastelfarver,
hvor svampen er pink istedet for rød, juletræet mintgrøn istedet for mørkegrøn,
trommen er med pink og lilla farver istedet for blå og røde og kagehuset med sarte pastelprikker
istedet for klare farver.
Pastel kittet har kobber farvet glimmerbånd
Prisen er den samme som klassiske farver, nemlig 89 kroner.
Se mere HER

13 kommentarer:

  1. Hvor er de kære alle sammen Heidi, og ihh hvor du frister...

    SvarSlet
  2. Alle sagerne er så fine...

    Jeg er meget fristet af pastel julekittet... Det er lige mig ;0)

    SvarSlet
  3. Hvor er det nogle fine ting :)

    SvarSlet
  4. Jeg glæder mig sådan til at hækle de fine julemus! De er simpelthen bare så søde!

    SvarSlet
  5. Posten har været her i dag med hæklekittet til drenge-musen, det er bare så fint, glæder mig til at komme i gang, hilsen Hanne :-)))

    SvarSlet
  6. sikke nogle fine juleting :-) de mus er da slet ikke til at stå for.
    kh viola

    SvarSlet
  7. Det er super fint, alt dit julepynt <3

    SvarSlet
  8. Det er bare så fint. DET HELE!!!!! Elsker det.

    SvarSlet
  9. Jeg er forelsket i dine mus. Hvis ikke at jeg havde alt for mange kreating i gang, skulle disse helt sikkert også laves.

    SvarSlet
  10. Du er i sandhed en hæklemesterlig gudinde :)

    SvarSlet
  11. Ej altså Heidi - Hvor er det fiiiinnntttt:-) Du er sindsyg med den hæklenål:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...