lørdag den 30. november 2013

MigogMaya i Fængslet




Idag og imorgen er jeg at finde i Designcellerne i det gamle Horsens Statsfængsel.
Jeg kommer til at stå sammen med 23 andre dygtige designere,
uh, det bliver spændende.
Jeg har aldrig nogensinde set et fængsel indefra før, og slet ikke været inde i en celle,
så bare det i sig selv glæder jeg mig til at se.
Kan godt lide tanken om at jeg kommer med mine pæne ting og sætter dem op i en celle,
der ser ud som da den blev forladt, med skraveringer i bordet mm -måske?
Julemarkedet i Horsens Statsfængsel foregår lørdag og søndag fra 10-16
og der er GRATIS adgang.
Se listen på alle udstillerne, adresse mm HER

4 kommentarer:

  1. Det lyder spændende, rigtig godt salg:))

    Knus Stine

    SvarSlet
  2. Et spændende sted at arrangere julemarked! Har heldigvis også kun set fængsler udefra ... inkl. dette på bakketoppen i Horsens. Håber du laver et blogindlæg med fotos fra din celle?
    God fornøjelse søndag, Heidi ...!
    *KNUS*

    SvarSlet
  3. Jeg besøgte fængslet sidste år, men fik desværre ikke tid i år. Det er en ret sjov måde, at holde marked på, men cellerne kan godt virke lidt trange i det, når der er mange mennesker ;) Håber du har haft en fantastisk weekend i din celle :)

    SvarSlet
  4. Ih, det lyder spændende! Er spændt på at høre mere om din jule-fængslede-weekend! :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...