torsdag den 21. november 2013

Hjerteformet Juemarked- jeg glæder mig

Er du begyndt at glæde dig til julen? 
Jeg er ihvertfald, det kan jeg ikke længere holde tilbage;
og det er selvom jeg har været igang siden sommer med at forme de første idéer til jule-hæklekits

.
På søndag tager jeg afsted med mange af mine varer til Hjerteformet julemarked,
som ligger 10 minutters kørsel fra Horsens.
Det er Marie Holm som første gang holder et julemarked på hendes fine, fine gård
og som de sidste par måneder har været i fuld gang med at arrangere.
 Jeg er meget imponeret over hendes professionalitet og hvordan hun har styr på hele arrangementet.
Da jeg i sin tid syntes Hjerteformet julemarked for noget for mig,
er det fordi det udover det hyggelige  julemarked også støtter gode formål med overskuddet fra markedet.
Alt dette kan du læse mere om HER og HER


På julemarkedet vil jeg bl.a have et lille udvalg med af færdighæklede varer,
hæklekits, dukker, julepynt og lidt andet, hvis tiden tillader mig at få lavet flere ting.
Jeg glæder mig til en hyggelig søndag med masser af julestemning
og selskab af flere bloggere om fx Christine, Jane, og Pernille.
Adressen på julemarkedet finder du HER. Ses vi?

7 kommentarer:

  1. Tusind tak for de flotte ord du giver mig med på vejen, det betyder rigtig meget for mig, at I som udstillere føler jer vel modtaget. Jeg glæder mig til at møde dig på søndag og til at se dine mange sjove og fine ting "live".

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig til at se dig på søndag Heidi - og er sikker på, at vi nok alle skal få en rigtig dejlig dag :-)

    SvarSlet
  3. Det lyder rigtig spændende -- ha' god fornøjelse!
    Kh. Bella

    SvarSlet
  4. God fornøjelse og held og lykke med salget :-)

    SvarSlet
  5. Hvor er de fine - god tur :D

    - Anne

    SvarSlet
  6. Mein Kompliment fuer deinen Blog!
    Du fertigst fantastische Haekelarbeiten an!
    Bye, bye Elli

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...