lørdag den 16. november 2013

Vil gerne lære


Fredagens udfordring (som lige blev lørdag) hed: hvad jeg gerne vil lære
Jeg har virkelig mange ting, som jeg godt gad, jeg kunne.
Men jeg ved også, det er omfattende, når jeg lærer en ny ting,
for jeg bliver virkelig nørdet og er nødt til at vide alting om emnet,
inden jeg føler, jeg kan mine ting.
Noget som står på min ønskeseddel at lære er at lave keramik.
Hvordan bygger man det op, kan man lave sine egene materialer,
kan man farve materialet, hvordan maler man og brænder det.
Tænk hvor mange lækre ting, jeg kunne lave,
hvis bare jeg lige vidste hvordan og havde adgang til en brændeovn....

6 kommentarer:

  1. Åhh det kan jeg godt forstå. Det ville da også bare være fedt at kunne.

    SvarSlet
  2. Ja, man kan lave mange flotte keramik ting, så kan godt forstå dig :)

    SvarSlet
  3. Åh ja det gad jeg også godt at lære!

    SvarSlet
  4. Man kan også lave mange flotte ting i keramik.

    SvarSlet
  5. Det har jeg aldrig prøvet!
    Jeg vidste faktisk ikke, at man selv kan lave den slags!

    SvarSlet
  6. det har jeg heller aldrig prøvet det er så flot :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...