fredag den 19. oktober 2012

O som i Bloggers Corner


Jeg kan ikke stå for en kreativ udfordring, derfor måtte jeg springe til,
da jeg læste om Tina´s søgen efter bogstaver til standen Bloggers Corner på kreatuv messen.


Tina´s idé er at hvert bogstav til navnet Bloggers Corner skal laves af forskellige mennesker.
Der var stort set kun én ting, jeg skulle følge og det var højden på ca 40-50 cm og så¨pynte det,
med hvad der lige "tænder én".
Mit bogstav blev O´et og det er selvfølgelig pyntet med hæklet betræk.


Inde i O´et er der en masse små hæklede kugler og en lille fin pige, der sidder og strikker-
jeg ville helst have lavet en hæklenål, men jeg kunne ikke få den til at se ud, som den skulle.....

Jeg har sendt mit bogstav afsted til Tina og det bliver SÅ sjovt at se, hvad alle de andre kommer op med,
og se det hele i en sammenhæng.
Det er virkelig genialt tænkt, for hvert bogstav kommer til at repræsentere en gren indenfor det kreative,
og der er nok ligesom mange bud på pynten som, der er mennesker.

Skal du afsted på kreatuv messen næste weekend?
Du kan vinde indgangs billetter ovre hos Tina, så hvis ikke du allerede har tilmeldt dig,

3 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet skønt :0)

    Jeg skal helt sikkert med - Jeg bor jo næsten lige ved siden af messecentret - så jeg tager en frisk gåtur derop :0)
    Jeg glæder mig næsten som et lille barn, og er lidt spændt på om jeg mon støder ind i nogen jeg kender derude :0)

    SvarSlet
  2. Hey hvor er det da blevet fedt! Sejt!
    Det bliver spændende at se det samlede resultat : )

    SvarSlet
  3. Hvor er hun fin :-)Det er da irriterende at den messe ligger ¨så langt væk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...