tirsdag den 23. oktober 2012

Selvom det ikke er december endnu.....


Underholdningen til december måneds eftermiddage er hjemme med denne lækre pakkekalender kuffert.
Godt nok er der lidt tid til december endnu, men jeg følte det som at slå
 adskillige fluer med ét smæk, da jeg så kufferten:
jeg har en anderledes pakkekalender til den mindste, hun kan være kreativ, vi kan hygge os sammen,
jeg støtter et godt formål (Red Barnet) og meget mere.


I kufferten er der en bog skrevet af Shane Brox med et kapitel til hver dag- og hans historier plejer at være
ret forunderlige, så mon ikke denne lever helt op til forventningerne?
Desuden er der et værdikort, så man kan gå ind i Panduro og købe en limpistol til halv pris-
den er nemlig et næsten uundværligt redskab til Shanes finurligheder.


Meningen er så, at man kan hænger en kæmpekalender op på væggen
 (der er elefantsnot med i kufferten til at hænge op med, som ikke ødelægger væggene)
Under hver låge er der et billede af dagens kreativitet, man skal lave samt vejledning.
Hver opgave har noget at gøre med dagens kapitel fra bogen.


Og materialerne til opgaverne ligger i kufferten.
Jeg er overbevist om, det bliver SÅ hyggeligt.

Jeg har købt min kuffert i Name It, men de kan også fåes hos bl.a Panduro
Vil lige gøre opmærksom på, at dette indlæg ikke er sponsoreret, jeg er bare ret begejstret for idéen:-)

17 kommentarer:

  1. Jeg har godt set den kalender og er såå ked af at min musling ikke er "gammel nok" :)

    Jeg har dog tænkt at købe den til min bror på 8, bare for at have købt den :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det skal du gøre:-) Jeg tror heller ikke Frederikke kan sidde med limpistol, men vi har stadig hyggen sammen. Og helt sikkert nogte, hun husker.

      Slet
  2. Er den allerede kommet? Sidste år købte jeg en til Freja... og vildt nok så fandt jeg den 6. dec. en hel stak i Brugsen. De blev solgt for (hold nu fast) 25 kr. Jeg købte en bare for at få alle de små krea-dimser... og havde barnevognen ikke allerede været tæt pakket med andre indkøb, havde jeg nok købt flere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hold da op, 25 kroner!!!! Det var noget af et røverkøb. Kan lige se dig komme gående dér med barnevognen og en stak kufferter OG varer:-)

      Slet
  3. Åh hvor er det bare en god idé - godt alternativ til de der billige chokoladejulekalendere : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja helt bestemt- og de stykker chokolade er alligevel alt for små:-) Jeg glæder mig til at komme igang med kalenderen- Frederikke har så sent som idag været henne og stå og kigge på den og spurgt flere gange "hvad er det nu det er mor?"

      Slet
  4. Jeg tror også vi springer på den i år her i huset. Jeg har haft lyst til at købe den i alle de foregående år, men har været bange for at Gry ikke forstod det... Sidste år fulgte vi faktisk kalenderen på Red Barnets hjemmeside, hvor der hver dag var en ny lille film med Shane der laver dagens figur, samt fortæller imens:-) Det var både Gry og Eddie helt grebet af, så derfor tænker jeg at de er ved at være store nok til den:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror faktisk heller ikke Frederikke kan sidde med tingene selv endnu, men jeg tænkte at jeg prøver, for hun sidder alligevel ved siden af mig, når jeg laver noget kreativt, så på den måde får hun nok noget ud af det alligevel. Håber du køber den, er helt sikker på den også passer hjem til jer.

      Slet
  5. Den bliver vi nødt til at have i år:-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det skal du da- er helt sikker på den liver et hit. Kan ihvertfald læse på kommentarerne her, at flere har prøvet den sidste år, og det var en succes.

      Slet
  6. Hej Heidi
    Hvad koster den fantastiske julekalender
    Knus fra Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi Hi, ja det glemte jeg at skrive i min begejstring. Jeg gav 220 for den, så det syntes jeg var en rimelig pris. Der er ihvertfald mange materialer i, en bog og en meget lækker kuffert, vi kan pynte bagefter.

      Slet
  7. Vi havde den sidste år, og det var et hit af de store :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kan jeg forestille mig. Jeg tror også, at hvis Frederikke er for lille til nogle af tingene, så er moren ligeså begejstret:-)

      Slet
  8. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  9. Ja, MEGA sej. Så kan det være lillepigen får stille noget ef hendes klippe- og tegnelyst (hi hi)

    SvarSlet
  10. Ej jeg så den lige i bilka i dag og tænke på hva der var i den. men jeg kiggede ikke nærmere efter... Men kanon idee.. Og tak for kigget...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...