mandag den 15. oktober 2012

Er det jul nu?


"Nej, det er ikke jul endnu", svarede jeg min 3-årige datter igår.
Men kulden udenfor får én til at gå igang med hyggelige sysler indenfor,
og nu var det altså lige en pakkekalender, som jeg deltager i hos Dorthe, der lokkede.
Min mindste datter kan sidde ved siden af mig en halv dag og selv nusse med papir og lim,
så jeg fandt på nogle jule-ting, hun kunne sidde og hygge med.


Hendes lille kasse med julepynt er allerede fyldt halvt op,
 og den skal nok nå at blive proppet til randen er jeg sikker på.
Men mere om det om en månedst tid:-)

7 kommentarer:

  1. Hyggeligt med klippe klister dag :-)

    SvarSlet
  2. Altid godt at være i god tid :o)

    SvarSlet
  3. Måske er det ikke jul heeelt endnu - men derfor kan man jo godt lave pynten:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  4. Det kan hurtigt nok blive jul.
    Jeg har lige startet en forkælelses give away hvis du har lyst til at deltage, er du hjertelig velkommen.
    God aften til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet
  5. Har du set jeg har sendt min adr pr mail ang give away gevinst?

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Ketty, jeg kan ikke forklare dig hvad der sker med mine mails- nogle gange bliver beskederne slugt, og jeg finder dem ikke i hverken spam e.l Vil du ikke prøve at sende mig en besked igen?

      Slet
  6. har lige prøvet igen :-) det var da underligt med dine mails, håber du kan se den denne gang, ellers kan jeg skrive den er på bloggen. :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...