lørdag den 6. oktober 2012

MIN tid


Jeg elsker mine stille morgener.
Jeg KAN ikke sove længe, prøver endda at ligge om morgenen og lytte til de andre i huset, der sover
og tænker, jeg skal bare vende mig om på den anden side og lukke øjnene igen.
Men så kommer idéerne væltende.

Jeg får en masse energi og kroppen bliver rastløs; så kan jeg altså ligeså godt stå op.

Nu sidder jeg her og kigger på den tegning min 3-årige datter har lavet; det er BLÆKSPRUTTEN OLSEN.
Wow, tænker jeg. Hun er lige blevet 3, og alligevel har hun fået 8 arme med, øjne og mund, endda gult hår.

Der er helt stille i huset, tiden er MIN lige nu.
Ahhhhh, godt jeg stod op.
Snart kommer små skridt listende ud og hun kalder Moaaaar :-)
Så er der drøn på resten af dagen, først i aften er der ro igen- men så skal manden og jeg lige blive enige,
hvad kanal fjernsynet skal stå på.

Jeg ELSKER mine stille morgener.

2 kommentarer:

  1. Der er heller ikke noget bedre end stille morgener. Jeg nyder dem også i fulde drag:-)

    SvarSlet
  2. Ja, kan kun nikke genkende til din fine beskrivelse. Jeg står også altid op som den første, både hverdag og weekend. Elsker at kunne side 1 time eller 2 helt for mig selv og nørkle eller læse blogs.

    God Lørdag, knus Stine:)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...