onsdag den 24. oktober 2012

En gave der lige passer til mig


Jeg har modtaget en gavefra Pia i pakklegen, og jeg må sige, den er virkelig tænkt over at gøre personlig.
Er super glad for dymo mærket, der var med i pakken, og det skal sættes på min idé/skitse bog


Ellers var gaven fyldt med alverdens krea-ting:
-masser af bånd, som passer perfekt til noget juleprojekt jeg er igang med
 (noget med kugler med en masse bånd på)
-skøn blanding af knapper, dem kan man bare altid bruge til et eller andet
-nitter med rhinsten, de kan bruges til kort o.l eller måske når man samler en sprællemand
-et par knyttede armbånd, både ét til mor og datter:-)
-klemmer til viskestykker, dem burde man egentloig have et lager af, for på én eller anden måde falde stropperne altid af viskestykkerne
-SÅ mange bundter broderigarn, er ved at samle mig en lille samling af broderigarn, så de her er lige til samlingen, de skal helt klart nok "få ben at gå på"
-en plastik smølf, smølfer har jo en særlig plads i mit hjerte, så han er allerede taget godt imod


Se, han har kommet ind ved siden af min store kongesmølf.
Tusind tak for gaven Pia- jeg er glad for alle de fine ting.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...