torsdag den 25. oktober 2012

Lilla hæklefest


Det var som en ren lilla hæklefest sprang i hovedet på mig, da jeg åbnede denne pakke fra Rikke
Pakken er en retur pakke til mig, som en del af den sjove pakkeleg hos Nikoline
Mine kodeord til pakkens indhold var 3 og lilla.
Jeg har fået små, søde nøgler garn i alskens lilla nuancer og et stort nøgle strukturgarn-
 det skal HELT sikkert blive brugt til nogle af alle mine hækle projekter.
Der var også et par fine hæklede blomster, de skal nok også komme til sin ret på et eller andet.


Og så kan jeg ellers bare komme igang med at slide hæklenålene, for jeg har fået to styks i str 3-
det er faktisk den størrelse, jeg bruger allermest:-)
Og jeg er helt sikker på, der ikke er nogen der kommer til at tage dem,
for de er lavet helt personlige med lilla mønster.

TUSIND TAK for gaven Rikke.

7 kommentarer:

  1. Skønt at tingene faldt i god jord. Jeg glæder mig til at se, hvad du finder på af skønne lilla hækle-projekter. Hvis du ikke selv får slidt hæklenålene, så kan det jo være, at dine prinsesser kan hjælpe dig ;-)
    MVH Rikke

    SvarSlet
  2. Hvor er det en fin gave! Jeg har nu endelig fået helt styr på, hvad din gave skulle indeholde ... Nu skal den blot kreeres ;-) vil du sende mig din adresse?
    Varme hilsner
    Emilie

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, hvor spændende. Jeg sender dig lige en mail.

      Slet
  3. Flot gave, dejlige hæklenåle.

    SvarSlet
  4. Lækker gave ;) Spændende at se hvad du får kreeret...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...