tirsdag den 2. juli 2013

Fra dukker til hånddukker


Bag skærmen er der blevet arbejdet intenst det sidste stykke tid-
jeg er ved at vær færdig med et større projekt, som ha været SÅ sjovt at arbejde med.
Hvad projektet er, venter jeg lige lidt endnu med at fortælle, 
men hér får i første billede af projektet.
Opgaven lød: en skrubtudse som hånddukke, 
med hoved så stort som menneskehoved og en slasket krop.
Jeg har fået et manuskript, så jeg kunne sætte mig ind i figurerne-
og nu hvor hr. skrubtudse skal sendes afsted til afprøvning, 
bliver jeg lidt vemodig, for han har ligesom fået sit eget liv hen ad vejen,
og jeg føler, jeg kender ham ret godt.
"Ha´en dejlig rejse hr. skrubtudse og pøj pøj med dit ventende arbejde"


7 kommentarer:

  1. Årh hvor er han FANTASTISK Heidi - Kan godt forstå det er lidt vemodigt at tage afsked med ham:-)

    SvarSlet
  2. EJ - hvor er den fed!!! :) Glæder mig til at høre mere om hvad den skal indgå i :)

    SvarSlet
  3. åh hvor er han skøn.. jeg misunder jer som hækler så godt.

    Jeg købte faktisk din konfekt da jeg var i SMUKSAK fra et par mdr. siden. Den ligger i kassen med pakkekalendergaver til min datter til jul :o)

    SvarSlet
  4. Nååååårh hvor er han nuser,ham havde jeg også nødigt ville sende afsted :))

    SvarSlet
  5. Sikke en cliffhanger, Heidi ...! Er spændt på at høre mere!
    Mon ikke Hr. Skrubtudse har et spændende liv forude? Det synes jeg, kan læses mellem linjerne ...! *KNUS* fra Lisbet

    SvarSlet
  6. Hvor er det en skøn tudse du har lavet. Glæder mig til at høre mere om, hvor han havner ...

    SvarSlet
  7. Den er virkelig fin! Du er bare så sej til at hækle - og tak for alle de fine hækle DIYs! :-) Ville bare ønske jeg havde flere time ri døgnet, for så ville jeg helt sikkert afprøve mange flere af dine opskrifter!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...