torsdag den 4. juli 2013

Til salg fra imorgen


Jeg har fået nogle forespørgsler på, 
hvornår den hæklede dukke kommer til salg- nogle fordi de gerne vil have den med på ferie:-)
Derfor har jeg besluttet mig for, at dukken kommer til salg fra imorgen
MEN uden hår- det eftersender jeg uden beregning om senest et par uger.

Ellers indeholder hækle-kittet til dukkerne følgende:
-opskrift og vejledning på hæklet dukke og kjole med matchende sko
-garn i 100% bomuld til dukken, hæklet kjole og hæklede sko
-fiberfyld til dukken
-snitmønstre til selv at sy dukketøjs-kollektion
-knapper til sko
-broderigarn til øjne og mund
-hår og vejledning til hår

Du skal selv have: hæklenål, stoppenål, brodérinål og farve til kinderne.

Dukkerne bliver solgt i 3 farver: 
-"lyserød" med lilla kjole og sko
-café au lait med frisk lyserød kjole og sko
-mørkebrun med gul kjole og sko

Der kan vælges mellem bomulds-hår og bouclé-hår 
(dukken med den lyserøde kjole på billedet har bouclé-hår)
Håret laves efter 2 grundprincipper: det ene hvor håret hænger løst
og det andet hvor håret er glat men kan få fletninger, frikadeller eller rottehaler mm.
Og så bliver der forskellige farver at vælge mellem.

Prisen bliver 229;- for dukke med bomuldshår og 249;- for dukke med bouclehår
Der kan købes tillægs-pakker med garn til flere dukker; én pakke koster 179;- og 199;-


6 kommentarer:

  1. De er simpelthen fantastiske! :)

    SvarSlet
  2. Det er rigtig fin service Heidi :-)

    SvarSlet
  3. Gud hvor er de blevet fine!

    SvarSlet
  4. Wauw hvor er de skønne :) NU SKAL jeg altså have lært den hæklekunst!!!!

    Smil

    SvarSlet
  5. Hvor er de fantastiske!
    Sjovt, jeg var ved at se på hår så sent som igår;-)

    SvarSlet
  6. De er bare så kære, dine dukker, Heidi ...!
    *KNUS* og god weekend ...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...