torsdag den 11. juli 2013

289- og noget om et nyt redigeringsprogram



289;- er beløbet på mine dukker fra nu af.
Jeg har valgt at sætte prisen på dukkerne 10 kroner ned;
men til gengæld følger der så ikke en ekstra kjole med.
Jeg synes, man selv skal have valget mht den ekstra kjole,
så derfor kan de købes til 39,- stykket.



Jeg har været ude med lidt dukker i Smuksak-
men har også sat på to-do listen, at der skal laves nogle færdige udgaver to salg i butikken.

PS. har været ved at afprøve et nyt redigerings-program-
jeg er ikke sikker på, jeg bryder mig om resultatet.
Normalt bruger jeg photoshop og in-design, og i dette ny-afprøvede program
synes jeg, der er ret mange begrænsninger og billederne ser lidt grumsede ud.
Måske jeg bare skal prøve nogle flere gange...





1 kommentar:

  1. De er virkelig søde dine dukker! Kan godt lide det lidt grafiske udtryk de også har, der giver dem lidt kant på den fede måde

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...