fredag den 26. juli 2013

Sommerferie-projekter


Sommerferie-pakningen foregår imorgen,
det er nemlig nu, jeg skal holde resten af min ferie-
og i år er det lykkedes min kære mand og jeg at få ferie på samme tid,
så der skal hygges.

Man skal jo ikke gå ned på projekter i ferien,
så derfor er der røget lidt forskelligt med i tasken:
nyt hækle-kit som skal rettes til, nye variationer af kaktusser, lidt blandede varer,
en bog med opskrifter jeg er "nødt til" at prøve af og så Dorthes kanin-ranke.

Jeg elsker de små kaniner med deres tynd arme og ben;
har lige forsøgt mig udi en Miffy-agtig version.
Min datter har været med til at vælge farver, og hun har allerede spurgt,
om de kan komme op at hænge imorgen....
Dorthe har sat opskriften til salg på sin fine kaninranke ti kun 25 kroner-
køb den lige HER


3 kommentarer:

  1. De er simpelthen så skønne de små kaniner Rigtig god ferie :-)

    SvarSlet
  2. Rigtig god ferie til jer :-)

    SvarSlet
  3. Tak Heidi - Det var rigtig sødt af dig at lave et indlæg om min opskrift:-)) God ferie til jer!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...