tirsdag den 14. februar 2012

Smølfine siger hej

Så er lille Smølfine her.


Hun er en meget fin dame, med mamelukker, høje hæle,
blonde på kjolen og lange øjenvipper.

Jeg troede, at Smølfine skulle blive den sidste i rækken af smølfer;
men nu har jeg fået at vide, at der også findes en olde smølf,
en konge smølf, en Smølfine med rødt hår, en sort smølf og baby smølf.
Så de kommer også på et tidspunkt,
men først tror jeg, jeg vil prøve at arbejde lidt i Rasmus Klump.

Og husk, jeg tager altid gerne mod en udfordring,
 hvis du har et ønske om en opskrift, jeg skal prøve at lave eller noget andet, jeg kunne designe.
Så send mig gerne en mail på:

Opskriften på Smølfine og flere detalje billeder følger i weekenden.

God aften.

22 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusind tak- jeg synes også hun er blevet rigtig fin. Har tænkt meget over detaljerne. Knus

      Slet
  2. Jeg tror aldrig jeg når at få lavet alle de fantastiske ting jeg gerne vil...
    Hende her - hun er lige kommet på listen over "must do's"!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi Hi- hvor dejligt:-) Send endelig billeder af de færdige smølfer- overvejer at lave et lille galleri på bloggen. Knus

      Slet
  3. Dine smølfer er bare så fine :)
    Der er jo et hav af smølfer hvis man tænker efter, men heldigvis er det hovedsageligt tilbehøret som varierer :)

    En udfordring kunne være Peter Plys og hans venner, eller Cirkeline? ;)
    Men jeg glæder mig nu også rigtig meget til at se Rasmus Klump

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Og ja, det er jo bare forskellige varianter fra samme grundmodel. Og hvis man er kreativ, kan man jo også hækle små ting som tilbehør, så man kan få fx musik smølf mv. Tak for idé´erne. Min mor har også sagt, jeg skulle lave Cirkeline, for hu e bare så sød- og kan lige se hende med de to mus. Den er hered på idé listen. Knus

      Slet
  4. Hvor er hun altså bare bedårende :)))

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, hun er belevt en rigtig lille dame, men stadig med det naive udtryk. Knus

      Slet
  5. Hvor er hun blevet fin:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mie. Håber du havde en god give away- det var ihvertfald nogle fine kager, du havde lavet. Knus

      Slet
  6. Ih hvor er hun bare fin...
    Jeg synes at smølferne er søde, men jeg er helt vildt med Rasmus Klump. Hvor synes jeg at det er fedt at du vil lave Rasmus Klump. Glæder mig meget til at følge med...
    Hilsen Kristina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også til at komme igang med at lave Rasmus Klump. Har været ved at studere detaljerne, så han forhåbentligkan få det samme søde udtryk som smølferne. Og figurerne i Rasmus Klump er jo meget mere varierede end i Smølferne, så det bliver et rigtig spændende projekt. Knus

      Slet
  7. Svar
    1. Danke- og gæt, hvem der har været på hæklenålen idag, som snart skal ud på en lille rejse med Post Danmark. Knus

      Slet
  8. Ej, hvor er hun fin :) Hun skal helt sikkert prøves at laves :) Glæder mig til at se Rasmus Klump

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, lægger opskriften ind her i weekenden, hvor der er tid til at få skrevet den ned. Det er bare så hyggeligt at sidde med de små smølfer om aftenen, det fylder ikke meget i sofaen. Knus

      Slet
  9. Ihhh hun er blevet fin. Jeg glæder mig vildt til Rasmus klump, vi er vilde med ham her hjemme. Hvis du skulle have en ide til hvordan man kan lave et egern, så modtages det med kyshånd. Vil så gerne lave et egern til en barselsgave, for de kalder maven for lille egern.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, Smølfine er jo en fin lille dame, så der var nogle forventninger til hende. Jeg har allerede været ved at kigge på, hvordan et egern kunne laves. Jeg regner med, det også er i amigurumi størrelse, du tænker på? Jeg har ihvertfald sat den på idé listen. Så må vi jo se, om det kan blive inden sommer, hvor baby pigen kommer. Knus

      Slet
  10. Svar
    1. Ja, ikke. Jeg synes, man falder for hende med det samme med de øjne og håret. Knus

      Slet
  11. Hun er bare blevet så fin ;o)
    Hende skal jeg helt sikkert også have lavet, når engang hæklettøjet bliver pakket frem fra flyttekasserne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg kan også huske, da jeg skulle flytte, at jeg følte lidt, jeg manglede den ene hånd, fordi alt mit kreative var pakket ned; men man har jo vældig travlt med at komme på plads, så det tager alligeve al tiden:-) Fi du samlet den førte smølf? Knus

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...