søndag den 5. februar 2012

Er du til vintage børnetøj?

Så er du nødt til at komme forbi Barbaras butik.
Butikke hedder vintagekids cph.
Den er fyldt med masser af børnetøj fra 1940-1980, og nogle puder fra en dansk designer i Holland.
Bare selve stemningen inde i butikken er så hyggelig. 
 Jeg var forbi Barbara under modeugen og fik lov at tage nogle billeder fra butikken og vise frem her på bloggen- men det er jo ikke det samme som at gå derinde:-)








Læg mærke tl puden helt til venstre- den er nu i MIT eje:-)
I denne uge var der et lille indlæg om Barbara i Familie Journalen, så mon ikke det bliver en rigtig god butik, når folk opdager den.

Her følger nogle andre stemningsbilleder fra KBH.


Måske det sætter gang i fantasien?
Jeg har ihvertfald fået så mage idéer, at de snubler over hinanden.

God søndag eftermiddag.
Knus

3 kommentarer:

  1. Ser ud som om du har haft en begivenhedsrig tur. Jeg vil også vildt gerne ind og se vintage kids butikken. Jeg har ikke lige nogle børn, til tøjet, men der ser så smukt ud på billederne.

    SvarSlet
  2. Tak for besøget - du og alle andre er som altid velkomne :-) Glad for at DIG&MIG puden bragte lykke.. De venligste hilsner Barbara

    SvarSlet
  3. Fede billeder, jo du kan tro det har sat gang i fantasien.
    Første punkt bliver at lave en tidsbobbel så jeg kan få tid til at lave alt det andet :p

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...