mandag den 20. februar 2012

Lidt om bla en make-up pung

Og make-up pungen er denne


Den er en kombination af stof og hæklet bånd.
Jeg mangler at få lynlåsen i, og når
jeg har fået det gjort, kommer en DIY på den.
Er allerede blevet så glad for den, at jeg har overvejet de næste mange farve kombinationer.

Og så kan jeg se faste læser tallet er kommet op på de magiske
100
Det betyder jo, at jeg snart skal have sat min næste give away igang.
Men da det er kommet lidt hurtigere, end jeg regnede med, er gaven altså ikke klar endnu.
Dog kan jeg sige, det ernoget med inspiration i Stines puder


Nu hvor jeg har været ved at arbejde med Smølfine,
 har jeg også haft Gammel Smølf i hænderne igen.
Jeg har forbedret ham lidt:
øjenbrynene har jeg broderet, og skægget er kommet en lille smule højere op.
Jeg synes forbedringerne er helt rigtige.
Er du ikke enig?


Ville gerne have vist nogle billeder af min lille datter
i hendes fastelavnskostume idag;
men jeg har simpelthen ikke nået at få et billede af hende.
Hun ville være hund, så mor her har syet en Golden retriever dragt til hende.
Og i vuggestuen sagde de, hun havde været rigtig fin.

God aften til jer alle.
Knus Heidi


1 kommentar:

  1. Jeg synes bare han er super fin, ham gammel smølf.

    Han er helt klart på min to-do liste, når garn og hæklenåle kommer frem fra flyttekasserne igen ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...