onsdag den 12. december 2012

Fine udstikkere


Jeg har vundet 10 kageudstikkere efter frit valg hos Superprinsessen.
Det er jo meget passende, når jeg skal igang med julebagningen her i weekenden.


Det eneste, jeg skulle gøre, var at fortælle, hvilken der er min yndlings-udstikker,
som er prinsessen her på billedet.
Det var virkelig svært at vælge 10 udstikkere, fordi der var så mange muligheder.
Udstikkerne er fra udstikkere.dk- som du kan se lige HER

Tusind tak for den lækre gave (give away)- jeg ELSKER den

14 kommentarer:

  1. Nøj hvor er du heldig, kan da ikke sige mig helt fri fra at misunde dig lidt ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg syntes også det var en MEGET fin gave, så blev virkelig glad, da det var mit navn, der var vindernavnet:-)

      Slet
  2. Kan godt forstå at det var svært, der er også mange søde udstikkere... stort tillykke :-) ha en dejlig dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er altså utroligt så mange forskellige, der findes. Nu får vi vist en blandet bunke småkager i år af alt fra prinsesser til snefnug.

      Slet
  3. Absolut skønne udstikkere. Jeg er vild med puslespilsbrikken:))

    god dag, stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er min undlings nummer 2:-) Tror der er nogle børn, der skal afprøve om småkagerne kan sættes sammen, hi hi.

      Slet
  4. Sikke nogle søde faconer. Alle tiders OGSÅ til kager. :-)
    Tillykke til dig, Heidi, med *SMIL* fra mig...

    SvarSlet
    Svar
    1. De skal helt sikkert også bruges til kager- og is- og..... Også smil til dig:-)

      Slet
  5. Du er simpelthen så heldig med de GiveAways! Har du et specielt trick du bruger? ;) Tillykke med de fede udstikkere - Specielt den lille snemand og taleboblen synes jeg er fede! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Da jeg valgte tænkte jeg på min teenagedatter som sikker syne, det er sjovt at få lov at skrive beskeder i kagerne. Jeg tror ikke, jeg har noget specielt trick:-) Men bliver utrolig glad hver gang, jeg vinde en fin gave.

      Slet
  6. Hvor er du heldig! Gode valg i øvrigt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke:-) Har forøvrigt ikke glemt at sende noget til dig, vi har bare været ramt af sygdom denne uge:-(

      Slet
  7. Hvor er de fine - tror at det bliver spændende for børn at bage! :o) Og du er bare heldig hvad angår giveaways - det er da ikke så lang tid siden du vandt noget, og så nu igen :o))

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også, jeg er UTROLIG heldig- det er bare sådan nogle fede ting, jeg har fået:-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...