tirsdag den 4. december 2012

Mine første kalendergaver+ en vunden give away


Jul er gavetid, og jeg bliver i sandhed beriget med gaver denne måned.
Jeg deler jo pakkekalender med 3 andre skønne blog-damer,
og på billedet hér ser du, hvad der har været i de 3 første gaver.


Af Dorthe, har jeg fået den skønneste hæklede "god jul" ranke.
Den hænger og pynter på en ellers meget hvid væg med et meget hvidt billede.


Farverne er LIGE mig, og mit lille julehjerte jublede, da jeg åbnede gaven.


Og så det lille hjerte i midten:-)


Fra Gitte var der en pose med lækre overtrukne mandler-
uhm, passer lige ind til en hyggelig aften med lys i kalenderlyset, Shane der laver julepynt i fjernesynet,
og mig med hækling i sofaen

Tyggegumierne fra Karen Elisabeth har jeg delt med min datter, jeg har brugt dem på noget kreativt
og hun har siddet og ventet på, hvor mange der blev tilbage, så hun kunne spise dem.
Og hvad de er brugt til, må du vente med at se til imorgen- meen det er noget med farver:-)


Og sørme om ikke, der lå en pakke til mig i postkassen idag også.
Det er en vundet give away fra Nikoline.


Det er en rigtig Clevin klassiker, og der er mange timers underholdning i at få malet billederne.
Min datter og jeg takker mange gange Nikoline for den dejlige bog.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det fedt du har fået store billeder på dine indlæg Heidi:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var Viola, der lige gav mig dte lille tip, at det nok ville klæde mine billeder- og hvor har hun da ret:-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...