lørdag den 1. december 2012

Endelig 1. december


Min løsning på mindstedatterens pakkekalender blev
enkel: alle gaver hængt i snor på en bøjle.


Pakkerne er holdt i samme pastelfarver og på hver pakke er et stykke chokolade;
så kan jeg nemlig springe chokoladekalenderen over.


I år er der også pakkekalender til mig,
jeg er nemlig med i kalenderpakke-bytning med Dorthe, Karen Elisabeth, og Gitte.
Jeg ha rmodtaget 8 pakker fra hver og selv sendt 8 pakker afsted til hver, så vi alle 4 har 24 gaver.


Jeg kan slet ikke huske, hvor mange år siden, det er, jeg sidst har fået pakkekalender-
men hvor er det bare hyggeligt.
Alle gaverne er blevet kigget på rigtig, rigtig mange gange-
hvad der er i pakkerne vil jeg vise løbende, dog først om nogle dage, så jeg ikke afslører noget i tilfælde af,
 at der er ens gaver:-)

16 kommentarer:

  1. Nej hvor ser det spæende ud. Glæder ni til at se hvad der er i gaverne.
    Og rigtig god løsning med bøjlen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også helt vildt til at se hvad der er i dem alle sammen.

      Slet
  2. Sikken nem og smart løsning med at hænge pakkerne på en bøjle! Og pakkerne ser rigtig fint ud! Dejligt også at forkæle sig selv ;o) Du må engang fortælle om din pakkekalender ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan tro, jeg nok skal vise gaverne. Og min datter syntes også det så rigtig fint ud, da hun stod op.

      Slet
  3. Nøj hvor er det hyggeligt. Det er virkelig en god idé! Der er sikkert mange lækre ting, der ligger og venter på dig!
    Må jeg give dig et tip mht dine billeder? Du kan nemt gøre dem større, hvis du ( når du har oploaded dem til dit indlæg) trykker på billedet så der kommer en bjælke, tryk så på "ekstra stor" og "venstrestil". Bare et tip, synes dine billeder vil tage sig endnu bedre ud, hvis de bliver større :-)
    God 1. advent.
    kh viola

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Viola, det har jeg faktisk ikke tænkt over før; nu har jeg prøvet at lave billederne store, så sig endelig til, hvad du tænker nu.

      Slet
  4. Det ser da virkelig indbydende ud, bare indpakningen med de smukke farver :-) Også en super god ide med gave bytning - så godt indbydelser flere steder, men kunne ikke helt overskue det med tiden....men vil helt klart gerne næste år - for der er da intet så skønt som at få en voksen-pakke-kalender ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også et størt arbejde at sørge or så mange gaver, men jeg er rigtig glad for det nu. Hver gang der kom en kasse med gaver til mig, hvade jeg det ligesom et lille barn:-) Hvis du har overskud til det næste år, skal du helt sikkert prøve.

      Slet
  5. Lækre pakke kalendre, gid det var mig. Meget indbydende.


    God 1. advent, Kh. Stine:))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Stine. Og det er bare så hyggeligt med den pakkekalender.

      Slet
  6. Hvor er de flotte - er vild med farverne (:

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er dejlige farverne, kan godt lide de er forskellige men alligevel samme stil

      Slet
  7. Hvor er det smukke farver du har valgt til datterens julekalender. Bliver som voksen helt "misundelig" ;0)
    God 1. søndag i advent!
    Hilsen cupcake-stylisten

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde, Rikke. Synes pastelfarverne passede til en lille pige.

      Slet
  8. Sikke en god ide med at lave pakkekalender til hinanden. Det er jo altid os mødre der laver dem og ikke selv får nogen.
    Jeg har gang i en give away på min blog hvis du er interesseret.
    God aften til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis, havde helt glemt hvor hyggeligt det er med sådan små gaver. Faktisk har det fået mig til at overveje, at mine piger skal have pakkekalender hvert år istedet for adventsgaver, som jeg ellers plejer at give dem.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...