søndag den 9. december 2012

En FANTASTISK bog


Jeg har savlet, bladret forfra og bagfra og sukket mange gange
over alle de lækre og kreative ting, som Lisbet har fået med i sin bog.

Jeg har fulgt Lisbets blog længe og husker tydeligt dét indlæg,
hun lavede, som var starten på hendes nu udkomne bog.
Og nu er hele herligheden på 96 sider udkommet hos Klematis,
en bog spækket med dejlige ting, man kan lave af både nye materialer og ting,
som allerede befinder sig i hjemmet.


Jeg kan bare SLET ikke stå for de søde fuglehuse, som jeg har været nødt til
at lave nogle eksemplarer af til pigerne (store som små) i familien.


Modellerne og beskrivelserne er nemme at gå til, og jeg har været ved
at eksperimentere med at stryge stof på karton til mine variationer af fuglehusene.
Jeg mangler kun at skaffe den lille fugl, så er jeg sikker på de bliver et hit. 


Et projekt mere, jeg ikke kunne vente med at komme igang med, er Lisbets retro stjerner.
De er også fine med hul-mønstre i.

Hvis bare du er en lille, bitte smule kreativ, så kan jeg kun anbefale denne bog.
Den kan købes hos Klematis for 200 kroner-
hvor du også kan se flere billeder fra bogen HER

14 kommentarer:

  1. Den ser spændende ud - måske den skulle være et julegave ønske ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. god idé- der er ihvertfald mange projekter i alle sværhedsgrader- og modellerne er så gode, at man kan lave det færdige resultat til sit helt eget,som jeg har gjort med stoffet på fuglehusene og de helt hvide stjerner med huller i. Håber du får den:-)

      Slet
  2. Ih hvor er det nogle fine udgaver af fuglehusene du har fået lavet!
    Den bog kunne jeg også godt tænke mig at bladre lidt i.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) Jeg kan godt forstå du gerne ville baldre lidt i den- man bliver så inspireret af at bladre og se alle de fine billeder.

      Slet
  3. Den bog ser virkelig fin ud, det ser ud til at være projekter med god kvalitet - det er altså super godt GÅET. Måske skulle man ønske den i julegave?

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber julemanden hører dit ønske:-) Ja, Lisbet er bare så dygtig og en mega fin bog, hun har fået hér med gode projekter i.

      Slet
  4. Nøj hvor ser den lækker ud den bog! Er hel vild med de fuglehuse.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker også de fuglehuse. Min datter har ikke kunnet lade være at gå og kigge på dem igen og igen- og spørge "hvor er fuglen henne" Gad vide, hvor man får sådan nogle fugle her uden for påske:-)

      Slet
  5. hvor ser den fin ud den bog!

    SvarSlet
  6. 1000 tak, Heidi, for det flotte indlæg.
    Håber du får stor glæde af bogen! :-)
    *KNUS*

    SvarSlet
    Svar
    1. Verlbekomme- det havde både bogen og du fortjent. Jeg kan virkelig se alt det arbejde der er lagt i den. Jeg får og har allerede haft STOR glæde af den. Knus

      Slet
  7. Hvor er det nogle fine huse du også har lavet...jeg har ikke prøvet stjernen endnu, da jeg er lidt bekymret for om jeg kan finde ud af den. Købte en stjernemodel på kreativ messe, men kan simpelthen ikke knække den nød øv.
    Glæder mig til at læse med her...god aften til dig KNUS

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din søde besked på min blog ;-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...