søndag den 27. maj 2012

Gaveregn i solskinsvejr

ejr

Ja, de sidste par dage har jeg næsten følt, at der har været gaveregn.
Jeg har nemlig modtaget hele 2 gaver:-)

Den første er fra Karen Elisabeth, hvor jeg meldte mig til gaveleg,
TAK for gaven
Og se, jeg har fået én af hendes fine ballerinaer


En nålepude i det sødeste stof.
Den er "vendbar", så jeg kan sætte den side øverst, jeg lige er i humør til


 Og endnu en Doily (min første Doily fik jeg fra Dorthe)- så nu har jeg hele 2
Og jeg ved lige hvad jeg skal bruge denne til;
det kommer der meeeeeget mere om senere

Nu er det så, jeg skal høre, om der er nogle der vil være med i gavelegen.
REGLER:
-meld dig her på bloggen og send din adresse til min mail (du skal selv have en blog)
-du modtager en gave fra mig og skal sende en retur til mig
-du lader legen gå videre (hvis du vil) på din blog og sender en gave til dem, der melder sig
Og så starter det hele forfra
HÅBER NOGEN VIL VÆRE MED



 Og sørme om jeg ikke var så enormt heldig at vinde en give away.....
Denne enormt fine gave fra Gitte
Jeg er bare så heldig, for det er lige, hvad jeg skal bruge, når jeg skal på ferie om 14 dage


Syntes også lige, I skulle se det fine kort Gitte havde sendt med


 Brille-etui´et er altså virkelig fint lavet med ternet stof indvendigt

                                                      

 Gitte kan noget med brodéri, så hvis ikke du allerede har set det,
så skynd dig at smutte forbi hende, for hun har gang i mange ting lige nu,
hvor hun broderer søde/sjove ting på
TAK, for gaven

3 kommentarer:

  1. Hej Heidi :)

    Jeg vil rigtig gerne være med på gavelegen :)

    Vh Jennifer

    SvarSlet
  2. Ihh jeg ville så gerne være med i en gaveleg, men da min blog en ret ny har jeg kun få læsere og kan derfor ikke "sende den videre". Måske om et år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis du gerne vil være med, er det kune hvos man har lyst til at føre legen videre, at man skal. Så har du lyst at være med- så bare sig til:-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...