tirsdag den 29. maj 2012

Trendy filt


Var lige forbi en stofbutik vi har her tæt på Herning, Kølkær stof- de har også en hjemmeside
Egentlig skulle jeg bare købe lidt til nogle shorts til den stores sommergarderobe,
men da jeg tilfældigt så det her filt i NEON-FARVER var jeg solgt.
Jeg tænker små frække bamser og filt-applikationer.
Eller måske tænker du noget helt andet?


Jeg var også nødt til lige at have lidt med hjem af noget printet filt.
Farverne på det her er altså lidt klarere i virkeligheden.
Ved ikke helt endnu, hvad det skal bruges til.

Desuden var der masser af printet filt med julemotiver, fx søde små hjerter og striber-
ved godt hvor jeg lige skal et smut forbi når det om laaaaaaang tid er jul igen.

Og så var der ALT hvad der findes af farver i filt.
Har ofte været ved at bestille noget på nettet fra England,
men nu behøver jeg altså ikke køre mere end 10 km for eftertiden:-)


6 kommentarer:

  1. Jeg har gang i den printede grønne filt :-)
    Et juledesign og hemmeligheder :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. - Og har lige læst på din profil at du er designer :-)
      Hvem designer du for ?
      Knus Gitte

      Slet
  2. Uhhh du vækker minder. Jeg har brugt meget af mine ungdomspenge i kølkær stof butik:-)

    SvarSlet
  3. Her var det mye fint!
    Takk for kjempe hyggelig kommentar.
    Beklager at jeg ikke har fått svart deg før,
    men jeg har hatt litt tekniske problemer.
    Gleder meg til å komme på besøk hit igjen.

    :o) Malu

    SvarSlet
  4. Lækre farver
    Jeg har brugt juleprintet filt til flagranke :-)

    SvarSlet
  5. Uhh der har jeg også været en tur ude. KÆMPE butik!
    Glæder mig til at se, hvad du får ud af filtet :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...