tirsdag den 3. december 2013

Nyheder


Nogle restordrer er kommet hjem- jubiiiii.
Jeg fortsætter lidt i dukkeverdenen og har tilføjet mig og mayas dukkeunivers
med den fineste magnetiske påklædningsdukke.
Min datter og jeg har afprøvet dem i nogle dage nu, og vi er bestemt ikke skuffede.
Dukkerne kommer i en taske med masser af tøj,
og da dukkerne er magnetiske, bliver tøjet siddende på dukkerne, når de står op.
Vi har leget mor og barn, veninder og babyer med dukkerne-
og hele tiden skulle de til fest eller på arbejde, så de kunne skifte tøj.
De magnetiske dukker koster 199 kroner- se mere HER

Når nu jeg sælger hæklekits med legemad, kan jeg endelig tilføje legen med de fineste gryder og pande.
Sættet består af 8 dele i robust træ.
Pakken med køkkentilbehør koster 299 kroner- se mere HER


Og til sidst har jeg fået en mest geniale sneaker hjem.
Sneakern er i træ med store snørehuller og tykt snørbpnd,
som gør det nemt og sjovt at øve sig i at binde snørebånd.
Når skoen ikke er i brug, er den så smart, at den sagtens kan stå til pynt på værelset.
Bind-selv-sneakeren koster 99 kroner- se mere HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...