tirsdag den 10. december 2013

Julefryd og Englelyd


Endnu en lækker bog har fundet vej hjem til matriklen-
denne gang en bog med rigtig meget inspiration til pynt i hjemmet her op til jul.
Bogen er fyldt med lækre billeder, så jeg har haft svært ved at vælge,
hvilke ting, jeg gerne vil fremhæve.


Bogen er skabt af en blomsterbinder og fotograf,
så der er ikke sparet på lækkerierne og stemningen.
Blandt andet er der mange gode fif til juledekorationer, pynt og borddækning.
Særligt det med borddækningen er jeg glad for,
for det er virkelig et område jeg gerne vil være bedre til,
og med alle de enkle fif jeg finde hér, er det ingen sag at komme igang.


I afsnittet om julepynt, er der den finurligste måde at bruge de moderne uroer med clips-
tror nok lige, jeg er nødt til at pille datterens perleplader ned af vores uro for en måneds tid:-)


Når julen er ved at være forbi,
kan man finde nogle søde og fine måder at få hyggen frem udenfor-
jeg er ihvetfald sikker på, at jeg også vil lave lidt lækkert til fuglene udenfor-
så har min datter og jeg også lidt at sidde og kigge på og snakke om,
når vi sidder og hygger og kigger ud af vinduerne.

Bogen er udkommet hos Klematis, koster 299,95.
For de penge får man hele 160 siders guf til øjnene og masser af inspiration mange år frem.
Du kan se hele bogen lige HER 

1 kommentar:

  1. Nej den ville jeg gerne kigge i ja måske ligefrem eje. Og det ser ud som om der ikke kun er inspiration, men også tydelige fremgangsmåder. Måske den skulle på ønskesedlen???
    <3 Signe

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...