onsdag den 4. december 2013

Julehæklerier


Maja Hansen har lavet endnu en skøn bog,
nemlig en bog fyldt med jule-hæklerier.
Hæklerierne er i Majas sædvanlige unikke og humoristiske form.
Der er alt lige fra små agern, hjerter og kræmmerhuse til rensdyr, engle og andre julefigurer.


Mine absolutte yndlingsfigurer i bogen er julemanden og hans kone.
Normalt er jeg ikke til nisser, men parret hér har jeg ikke noget imod at stille frem år efter år.
Ja, faktisk er jeg gået igang med julemanden,
og opskriften er nem at gå til og sjov pga de forskellige former.


Hvis jeg får tid, håber jeg at kunne nå at lave nogle figurer fra Krybbespillet-
de er nemlig også bare fantastiske.
Bogen er næsten lige udkommet hos Klematis, og fås for kun 100 kroner.
På Klematis´s side, kan du se hele bogen lige HER
hvor du også kan bestille den.
TAK, for endnu en dejlig bog, kære Maja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...