tirsdag den 18. juni 2013

25 frugt og grønt om ugen


25 stks- så mange hæklede stykker frugt og grønt blev det til på en uges ferie.
Jeg havde medbragt en pose med nogle af de "rester", 
jeg havde tilovers fra de pakkede hækle-kits.
Det blev der en del hæklede sundt ud af; ting der skal ud til Smuksak hurtigst muligt,
da det ikke er alle, der kan eller har lyst til at gå i gang med hæklingen selv.
Priserne kommer til at ligge fra 29 kroner til 89 kroner (vandmelon har jeg ikke regnet ud endnu)

12 kommentarer:

  1. Hvor er de fede. Og en super måde at få brugt nogle af alle resterne :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, og ja, man kan ligeså godt få noget ud af det hele. Så håber jeg der er nogle ikke-hæklere som bliver glade:-)

      Slet
  2. Hvor er de fine. Tror at min Johannes ville kunne lave nogle lækre retter af. :-)
    Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er ihvertfald til MANGE lækre retter. Min Frederikke bruger dem både til at lege i sit køkken, lave restaurant og købmand. Og så er det jo bare dejligt, at de også er fine at se på.

      Slet
  3. Imponerende arbejde på en uges ferie :-) Jeg håber at komme en tur forbi Århus i løbet af sommeren og forbi Smuksak butikken :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg kender jo opskrifterne temmelig godt, ellers er jeg heller ikke sikker på, jeg havde kunnet nå så mange. Glæd dig til at kigge forbi Smuksak-butikken, jeg kan altid gå derude og blive imponeret over alle de nye ting, der hele tien dukker op.

      Slet
  4. Sikken en flot samling! Du er bare så god.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  5. Herligt med ferie - især når der kommer så meget fra hånde :-)

    SvarSlet
  6. Smukt arbejde som altid, Heidi ... *SMIL* og go'nat herfra ...

    SvarSlet
  7. Hvor er de fine.... Jeg er vild med vindruerne:-)

    Tror vi skal en tur i Smuksak i sommerferien og kigge på alle de fine ting:-)

    Håber i har haft en dejlig ferie med masser af hygge.

    Kh
    Hanne

    SvarSlet
  8. Hvor har du været flittig Heidi!

    SvarSlet
  9. Det er da vildt med al det du har nået! Tager hatten af for al det!
    Og så ser det jo mega godt og appetitligt ud;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...