fredag den 13. juli 2012

Biler er ikke kun for drenge


Grundet evig dårlig samvittighed i øjeblikket over min træthed og hovedpine,
MÅTTE jeg bare bruge eftermiddagen på noget med den mindste.
Det er der blevet de her biler lavet af toiletruller ud af.

Idéen er oprindeligt herfra, hvor du kan finde en DIY.
Hvis ikke det var pga Pinterest, tror jeg ikke, jeg havde fundet bloggen, med den søde idé.
Og heldigvis for det, har jeg også fundet en fin garage, som vi måske skal lave til bilerne-
du kan finde en DIY på garagen her


Frederikke og jeg har gjort klar til flere biler, som jeg har lovet hende,
at vi laver færdige imorgen.
Jeg er meget imponeret over, at hun kunne sidde 2 1/2 time og arbejde koncentreret idag
med at male, sætte splitter i hjulene og vælge dekorationer.


1 kommentar:

  1. Nej da! Biler er skam også for piger! Jeg havde da en flot Matchbox-bane med fine racerbiler, da jeg var barn... (har den i øvrigt endnu på loftet). Og samtidig havde jeg vejens største dukkesamling... :-D
    God weekend... og *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...