lørdag den 10. august 2013

Små stjerner


Hvorfor er de bare så smukke,
de små keramik-stjerner i lækre farver?
Kan lige forestille mig, hvordan de ser ud på de Liberty-armbånd, jeg skal igang med.
Krydser bare mine fingre for, jeg ikke ødelægger det hele
ved ikke at kunne finde ud af at lave vedhæng...
Jeg har nemlig ikke prøvet at lave smykker før- sådan rigtigt.
Det er lidt, som når jeg får et nyt stykke stof og forestiller mig alt det lækre, det kan blive til
men ikke nænner at sætte saksen i. 

Nå, men jeg må vel prøve:-)

6 kommentarer:

  1. Jeg er sikker på at du kan Heidi! Glæder mig meget til at se dine armbånd:-))

    SvarSlet
  2. Ja det bliver et lækkert mix :-) Kender det kun for godt - det med om den geniale ide så også bliver så genial i virkeligheden. Har du ikke noget prøvestof du kan teste og øve med?

    SvarSlet
  3. Ja, de ser godt nok lækre ud. Hjemmelavet?
    Kh. Stine

    SvarSlet
  4. Go for it..... Tror det bliver SÅ fint.

    SvarSlet
  5. Lækre stjerner! :_)
    Jeg er helt 100 på, at du KAN! *KNUS*

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...