onsdag den 7. august 2013

Blog-venner når de er bedst


For et stykke tid siden kunne jeg læse rundt om på forskellige blogs,
hvordan I havde fået fingre i alle de lækre neon-klistermærker.
Jeg var bare ikke så heldig i "min" Søstrene Grene, og det skrev jeg i en kommentar hos Lisbet.
Og tænk, hvor sød Lisbet var:
hun skrev til mig, at hun gerne ville købe nogle for mig hos "hendes" Søstrene Grene.
Jeg bliver helt rørt over sådan noget- og følte mig utrolig heldig at have sådan en sød blog-ven.

I pakken fra Lisbet lå hendes visitkort,
både et for bloggen, butikken og hendes bøger.
Lisbets nye butik er forøvrigt et besøg værd, for der kan man købe masser af materialer,
som er brugt i hendes bøger.
Visit-kortene med de små bøger kan jeg slet ikke stå for, 
og når jeg kommer hjem fra sommerhus, bliver de klippet ud
 og tryllet om til bøger til Frederikkes dukke.
TUSIND TAK Lisbet 

Det er ikke det sidste, jeg har skrevet om blog-venner, for indenfor det næste stykke tid,
har jeg nogle aftaler og begivenheder med folk, jeg har mødt gennem bloggen.
Det bliver et SPÆNDENDE efterår på alle måder.

Har du også gode blog-venner?


7 kommentarer:

  1. Hvor var det sødt af Lisbet! Jeg måtte selv gå forgæves ned i Søstrene Grene første gang (har dog efterfølgende fået fat i dem). Vildt fede klistermærker, glæder mig til at se hvad de forskellige bloggere bruger dem til :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var nemlig så sødt af hende. Jeg tror, der er mange bloggere, der ikke løber tør foreløbig.Selv ha jeg forestillet mig noget med, at jeg vil stemple på dem.

      Slet
  2. Velbekomme, Heidi :-)
    Det er kun herligt, når/hvis jeg kan hjælpe, og jeg er glad for, jeg nåede i SG efter en forsyning til dig. Var forbi butikken igen forleden dag, og der var næsten støvsuget for NEON-stickers.
    *KNUS*

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er SÅ glad for at du hjalp mig med at indkøbe. Kan godt forestille mig, de snart er væk. Har foøvrigt set på Etsy, at man kan få pastelfarvede også- gad vide, om de snart kommer til DK også...

      Slet
  3. Hun er sød hende Lisbet :-)

    Og tak for din søde kommentar på min blog, hvilket så også lige betød, at jeg blev opmærksom på din skønne blog. Du er nu tilføjet min blog-roll og jeg glæder mig til at følge med fremover :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lisbet er nemlig rigtig sød. Og velbekomme med kommentaren. Har faktisk fulgt din blog længe- men nu er du også tilføjet min blog roll:-)

      Slet
  4. Der var du vel nok heldig! :-) Jeg fik heldigvis selv fat i prikkerne - og har brugt dem flittigt siden :-) Mit indlæg i dag er faktisk et lille tip til, hvad de kan bruges til! Knus Sandra

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...