søndag den 4. august 2013

Idéer til strandfundene


Idag skal vi igen en tur til stranden;
noget vi gør næsten hver dag her på Ærø, hvis vejret tillader det.
Der er masse af strandskaller, som min datter ynder at gå og samle,
og derfor har jeg været ved at finde lidt idéer til strandskaller og andre fund på stranden.

1. Hvad med at male strandfundende i fine farver og lægge dem til pynt. Idé fundet HER
2. En lang guirlande af små træstykker sat sammen med fine perler. Idé fundet HER
3. Små søde fisk, limet samme af strandskaller. Idé fundet HER
4. Vi kan også være i god tid med julepynten og lave små engle. Idé fundet HER
5. ...og en lidt mere pyntet version af englen. Idé fundet HER
6. Det er så hyggeligt med lys, så måske nogle strandskaller skal trylles om
til hyggelig bordpynt. Idé fundet HER
7. Sæt strandskallerne sammen til elegante bordkort. Idé fundet HER
8. Pynt til vinduet eller andre steder med strandskaller og perler. Ekstra flotte med 
transparente perler eller glasperler hvor lyset kan skinne igennem. Jeg kunne ikke finde ophavsmanden/kvinden til idéen, men jeg fandt billedet på Pinterest HER
9. Det kunne også blive til en lille uro, som rasler i vinden. Heller ikke her var det muligt for mig at finde ophavsmanden/kvinden; men billedet er fra Pinterest HER

3 kommentarer:

  1. Jeg tænker altid jeg skal gøre noget ved det jeg finder - Men det sker ligesom bare aldrig. I stedet for ryger det ud efter kort tid. Måske fordi vi bor så tæt på, og altid lige kan hente noget nyt dernede...

    SvarSlet
  2. Hvor er der bare mange gode ideer at hente i blogland. Desværre bor jeg midt i landet og kommer alt for sjældent ud til havet, men sker det, er lommerne også altid fyldt med strandfund :)

    SvarSlet
  3. Sikke nogle gode strand-fund-ideer. Måske jeg og ungerne kan nå det endnu, selvom sommerferien næsten er helt slut.
    Signe

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...