onsdag den 25. september 2013

Lækkert tilbehør i shoppen


Jeg har fået de lækre Clover amour hæklenåle hjem til butikken.
Hvis ikke du har prøvet en Clover amour hæklenål før,
så PAS PÅ: den er virkelig vanedannende 
og dine hænder har slet ikke lyst til at bruge andre bagefter.
Jeg mangler lige de sidste to størrelser, men de er på vej.
Desuden er røget lidt andre lækkerier med.


Hæklenålene har en farve for hver størrelse, er i aluminium med ergonomisk gummihåndtag.
Prisen bliver 69 kroner stykker
og 3 stk for 179 kroner


Clover markerings splitter i søde pastelfarver.
4 stk for 10 kroner
eller køb 24 stk med tilhørende etui til ialt 39 kroner


De helt rigtige nåle til at hæfte garnender og brodere øjne på fx n hæklet dukke.
Pose med 2 størrelser til 5 kroner

Og det er ikke det sidste tilbehør, som kommer hjem.
Jeg har ledt hele verden rundt for at finde de bedste ting, jeg selv har kunnet bruge mange gange
men ikke bare lige har kunnet finde rundt om hjørnet

1 kommentar:

  1. Det er nu lidt hyggeligt med sådan en lille webshop, synes du ikke? Jeg er i hvert fald glad for min nye lilula.dk.

    Clover hæklenålene ER super fede. Jeg har dog endnu ikke haft en af disse farverige i hånden. Jeg har 1 stk. alm. "kedelig brun", som jeg måtte anskaffe, da jeg hæklede rigtig meget(!) i forb. med min bog med "FIRKANTER", og min tommeltot blev "helt død" ...! Ellers er jeg glad for mine kulørte hæklenåle i aluminium, som jeg personligt arbejder rigtig godt med.

    Ha' en rar dag - søde Heidi ... :-)

    *KNUS* fra Lisbet

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...