lørdag den 2. juni 2012

Elsker ting lavet med kærlighed

 

Jeg sagde en dag, at jeg ikke plejer at vinde nogle af de her give aways-
men det trækker jeg i mig igen, for nu har jeg været heldig 2 gange på kort tid.
Og jeg bliver altid så glad, når jeg modtager noget, som jeg ved nogle har siddet og brugt deres tid på at lave og gjort det med kærlighed.

Den her fine vaskebjørn har jeg vundet hos Sandra
Den er altså bare super fræk, og jeg har afprøvet forskellige steder, den skal stå-
men det bliver nok inde på MIT værelse:-)


Der var også en lækker clutch i gaven.
Den er i lækkert blødt ruskind og med blomstret foer indeni


Denne gang huskede jeg at tage et billede af pakken.
Man kan da ikke blive andet end glad, når der ligger sådan en pakke og venter på én derhjemme
Tusind TAK Sandra- det er nogle virkelig fine ting


I den her anledning vil jeg lige minde om min egen give-away.
Jeg mangler kun èn fast læser, så bliver de to vindere udtrukket.
Måske det kan nåes inden jeg tager på ferie i næste uge....:-)






1 kommentar:

  1. Hej Heidi!
    Ih, hvor det glæder mig, at du kan lide tingene! Og tak for de fine ord :-)
    /Sandra

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...