mandag den 7. maj 2012

Vintage dukkepude - med mere

Etsy er ét kæmpe loppemarked, og det er herligt at lede rundt og man bliver helt høj,
 når man synes, man har gjort et godt fund.


I sidste uge fandt jeg denne vintage dukkepude hos Lynette,
og selv om den var fra USA- told, porto og sådan noget- så vidste jeg bare, at jeg ville have den


Og se, den har dukketøj med:-)
Det kan godt være, mønstret på tøjet er lidt "amerikansk" men fordi patchwork er så meget in,
så synes jeg egentlig, det er ret sødt.


Og nu jeg var igang kunne jeg ligeså godt tage disse bamse puder med, som også er vintage


De er også med bagside, så når de engang er færdige, forestiller jeg mig,
at de vil blive godt og grundig krammet af min datter


Som en lille overraskelse havde Lynette lagt denne pude med i pakken også.
Jeg synes, jeg kan genkende bamsen et sted fra, men kan ikke lige komme på hvor....
Er en en Sylvanian Families?




1 kommentar:

  1. Hvor er de fine, jeg har lige fundet din blog, og glæder mig til at følge med, og ikke mindst se det færdige puderesultat :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...