mandag den 7. maj 2012

Det jeg læser


Har pga manglende tid forsømt foto-udfordringen for maj måned, derfor kommer de sidste tre dages her.

Opgave nummer 5 i fotoudfordringen hedder WHAT YOU`RE READING
I øjeblikket studerer jeg lidt i denne bog "Jeg strikker dukketøj", som er en gammel sag.
Jeg skal nemlig finde noget at bruge dette fine garn til dukken til


Opgave 6 hed IN MY BAG.
Måske burde min taske egentlig hedde en kuffert, for hold da op, hvor har jeg mange ting deri.
Og dette er ikke engang fra én af de gode dage, hvor der også kan ligge ble´er, skiftetøj, læsestof mm


Dagens opgave hedder SOMETHING THAT MAKES YOU HAPPY.
Billedet er af jordbærplanterne ude i haven.
Når jeg kigger på planterne kan jeg se, der allerede er kommet mange blomster i,
så jordbærrene er på vej.
Og jordbær betyder sommer og sol, jordbær med fløde efter grill mad- og ikke mindst lange lyse nætter.:
DÈT gør mig glad


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...