lørdag den 31. marts 2012

Færdige kaniner


Så blev mine filt kaniner færdige.
Jeg har hængt dem op i min gang, som pynt under nogle billeder- men til en anden gang, skal jeg liiige huske, at jeg har hvide vægge, så den hvide kanin burde have været en anden farve.


De er skønne på hver sin måde.


Jeg har syet med broderitråd, fyldt med fiberfyld, pyntet med små knapper som øjne,
filtblomster og perler, broderi som kind, lille filtkugle som hale.


De er hængt på en nylonsnor med perler fra Søstrene Grene, hvor jeg har bundet en knude
 på hver sin side af kaninerne for at holde dem på plads.


Ørerne har jeg pyntet med et stykke småmønstret stof, der er limet på med vlisofix.
Ørerne vender hver sin vej, så siderne med stof vender ind mod hinanden.
Jeg har klippet dem lidt længere, end færdig længde, så jeg kunne stikke dem ned
mellem de to lag kaniner i filt.


Jeg har også forsøgt mig med en kanin i stof med vlies på bagsiden.
Men jeg har droppet dem igen, for jeg er ikke så vild med, at de rå kanter bliver synlige.


Istedet for at hænge dem på en snor, kan man også bare sætte dem i en sød skål e.l.


Jeg har tegnet kaninerne op for jer, men jeg har ikke kunnet finde ud af at sætte skabelonerne ind som en pdf, der kan downloades eller printes ud.
Hvis nogen ved, hvordan man gør, så skriv det endelig til mig.

God lørdag.



7 kommentarer:

  1. Ej hvor er de FINE Heidi - Så blegner mine da helt ved siden af:-)

    SvarSlet
  2. Jeg synes også de er rigtig fine:-)
    Knus fra Kate

    SvarSlet
  3. De er godt nok SØDE!!! :-)

    M.h.t. PDF-filer:
    Så kan jeg anbefale et godt program. Og det er nemt at anvende!
    Send mig en mail på lisbet[snabel-a]lisbet.dk, så skal jeg hjælpe så godt jeg kan! :-)

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  4. De er så skønne, kan desværre heller ikke finde ud af hvordan man sætter skabelonerne ind som pdf - men dejligt at Lisbet kan hjælpe dig .)

    SvarSlet
  5. Hvor er de bare kære, de små kaniner.

    En mulighed er at scanne mønster ind som billede på pc, og lægge det på bloggen, lige som når man lægger billeder ind...

    SvarSlet
  6. hello,

    thats sooo sweet.
    Funny

    greatings send you Conny

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...