onsdag den 10. april 2013

Min kollegas blog


Må jeg præsentere Thea og hendes blog Apartment no12.
Thea er min hippe og retro-elskende kollega, som i øjeblikket er på barsel
med sin lille, dejlige Vigga.
Derfor er der også en del baby-inspiration på hendes blog.


Blandt andet har hun forvandlet en billig babyrand fra Ikea til denne skønne babyrand. 


Thea har sin egen web-butik hvor hun sælger en masse af det guld,
hun finder rundt om på markeder mm
Hvordan hun spotter dem, ved jeg ikke, men hun er god til det.


Hun er faktisk så god til det, at hendes web-butik har været i Bolig-plus;
kæmpe skulder-klap.


Desuden er der masser af fif til indkøb, hun gør sig rundt om i verden
og stylings-forslag.


Det sidste billede, jeg har lånt fra Thea, er hendes hjemmebyggede seng,
som hun viser mange billeder af med tilblivelsen.

Håber du vil kigge forbi hende HER;
men hav lidt tålmodighed med hende, hvis der er lidt mellem indlæggene lige nu,
for der er masser at lave, når man lige har fået en lille baby.

9 kommentarer:

  1. Tak for tippet, kære Heidi,
    det ser ud til at være en spændende blog din kollega har.

    Knus Stine:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme, hun har fortjent at nogle flere kigger forbi hende, for det er en rigtg fin blog, hun har:-)

      Slet
  2. Sikke nogle inspirerende billeder. Jeg har godt set sådan en seng før hos en veninde med meget lidt plads og masser af tøj - det er genialt:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, er den ikke bare genial. Og der er SÅ meget inspiration på hendes blog; jeg kan ikke selv lade være at bladre gennem siderne på blogge igen og igen

      Slet
  3. It looks all awesome! :) xo

    SvarSlet
  4. VELBEKOMME- håber du får en masse go inspiration hos Thea, tror lige det er noget for dig.

    SvarSlet
  5. Hej Heidi!

    Tusind tak for det fine indlæg. Dejligt, du gider. Det får mig til at få lyst til at komme igang igen. Har nu allerede lavet lidt i dag, da Vigga tog sig en god formiddagsskraber. God weekend.

    Kh/

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme, søde Thea. Jeg glæder mig til at se, hvad du finder på i den kommende tid:-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...