onsdag den 3. april 2013

Ikke helt færdig endnu


Imens jeg venter på feedback for mine legemads-hæklekits
hygger jeg mig med damen hèr, som faktisk har været laaaaang tid undervejs.
Ja, hun ser lidt uhyggelig ud lige nu, men det er fordi hun mangler 
at få påsyet et par lemmer og hendes hår og måske dropper jeg næsen.
Jeg har været mange tanker igennem med hendes hår, 
men igår havde jeg en korrespondance med én af "mine" test-hæklere,
og da kom jeg frem til den endelige løsning:
Tak Pernille, for din konstruktive kritik og fordi du gad vende det med mig:-)

Den hæklede dukke har jeg allerede døbt Alma;
hun bliver cirka 45 cm lang og er næste projekt på vej, så man kan købe hende som hækle-kit
meget snart i min web-shop.

Idag så jeg endnu en hæklet dukke, nemlig hos Wenche,
og gang på gang forundres/imponeres jeg over, 
at mennesker kan få næsten den samme idé uafhængigt af hinanden.
Dette kender jeg også til i mit professionelle arbejde
og tænker ofte, at der er ting i luften man opfanger uden at vide hvor det kom fra.

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. I hope she will be even more sweet when I have finished her

      Slet
  2. Glæder mig til at se den færdige Alma ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber jeg snart kan vise hende, hvis hun ter sig, som jeg vil have:-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...