torsdag den 4. april 2013

Mest læste


Efter at have været igang med at blogge i lidt over et år,
er der et tydeligt kendetegn på, hvilke indlæg, der bliver læst igen og igen.
På første-pladsen ligger mine små, nuttede elefanter
Læs opskriften HER


På anden-pladsen er et lidt atypisk indlæg, specielt for en kreativ blog:
indlægget med opskrifter på hjemmelavede romkugler.
Læs opskriften HER


Tredjepladsen tilhører indlægget med de søde, hæklede babyrangler.
Læs opskriften HER


Ind på fjerdepladsen kommer de hæklede mini-kaktusser.
Gad vide, hvor mange af dem, der efterhånden findes rundt om i de små hjem.
Læs opskriften HER


Og på femtepladsen er det de hæklede juletræer,
som jeg også selv har fremstillet ret mange af i december.
Læs opskriften HER

Hvilke indlæg kan I lide at læse generelt?

3 kommentarer:

  1. Jeg læser med stor glæde alle dine indlæg og jeg har lavet dine fine kaktusser. Jeg er rigtig glad for alle dine fine opskrifter og har flere på min to-do liste. Det er så skønt at du deler dine opskrifter. Tusind tak for det.

    SvarSlet
  2. JEg kan godt lide de indlæg hvor folk enten har gjort sig et kup og skynder sig at reklamere med det så vi andre også kan gøre det...
    Og indlæg med diy's eller håndgjorte produkter...

    Mest fordi de er nemme at svare på - Billeder fra hverdagen og dets lige er smukke og hyggelige - men hvad skriver man lige til folk???

    SvarSlet
  3. Sjovt indlæg. Og jeg kan godt forstå at de er meget læste;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...